Vad händer med Red Skin?

E

EmelieStrandberg

Någon vet vad som hände med d-ponnyn Red SKin som tävlades av Emelie Strandberg under 03 och 04...NU senast under Amalia Carlsson? Undrar för att jag har hört så mycket konstigt om detta..?!

Sv: Vad händer med Red Skin?

Tråden ligger nog rätt fel. Passar bättre på gnägg eller under den gren ponnyn tävlade i möjligtvis.

Sv: Vad händer med Red Skin?

Det är väl enklare att gå till källan, dvs den som har hästen nu eller någon i dess närhet tex tränaren, och fråga i stället för att starta ännu fler spekulationer som en tråd på nätet kan leda till?

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 829
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 619
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar