Den väskan skulle jag vilja ha!Jag har en kompis i vars handväska det dyker upp vinflaskor titt som tätt, intressant detta. Jag måste skaffa mig en egen och se vad den börjar odla...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den väskan skulle jag vilja ha!Jag har en kompis i vars handväska det dyker upp vinflaskor titt som tätt, intressant detta. Jag måste skaffa mig en egen och se vad den börjar odla...
Kanske har du lämnat dig själv ett meddelande i bollarna? Eller är bollarna meddelandet? Eller en varning?Eller från dig själv, fast en annan upplaga av dig
Hjälp!Kanske har du lämnat dig själv ett meddelande i bollarna? Eller är bollarna meddelandet? Eller en varning?
This is your last chance. After this, there is no turning back. You take the tennisboll—the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the pingisboll—you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole goes. Remember: all I'm offering is the truth. Nothing more.
Se om det går att lura bollarna först, kanske behöver du inte börja spela utan bara anamma stilen...Hjälp!
En varning att jag måste börja spela tennis... Och ära tennisbollar.,
Igår hittade jag en tennisboll i min handväska. Alldeles nyss en pingisboll..
Vad händer i min handväska? Odlar väskan olika bollar?
Vad kommer dyka upp härnäst?
jag tror svaret är att mina kollegor skämtar med mig..
Men det är ett tråkigt svar så nu kan Buke ge mig ett roligare..
Gärna konspiratoriskt... ska tennisbollarna invadera oss och ta över världen?