Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh! Det är en Druid-träff också! De samlas vid Buspalatsets bollhav (en uråldrig plats för offer och avgudadyrkan) och vandrar i samlad tropp mot centrum.
Går dom till tuppen sen tror du
Undrar just hur många som googla Bollnäs pga denna tråden
jag kan garantera att det inte ligger utanför Göteborg som klippet jag lade upp tidigare antyderVar ju tvungen att ta reda pa var det ligger.
inte jag, jag är uppfödd där men numera utvandradUndrar just hur många som googla Bollnäs pga denna tråden
Nordiska Swingers-förbundet har årsmöte.
Ni ska göra Bollnäs !Nu är jag, sambo och hundar på Scandic i Bollnäs. Vi dricker vin och slösurfar. Vi har ätit en fantastisk cannelloni på trattkantareller på Lilla K och snart ska vi gå ner till restaurangen och ta med lite mat upp på rummet. Imorgon kanske vi ger oss ut för att leta reda på brandmannen.
Nu är jag, sambo och hundar på Scandic i Bollnäs. Vi dricker vin och slösurfar. Vi har ätit en fantastisk cannelloni på trattkantareller på Lilla K och snart ska vi gå ner till restaurangen och ta med lite mat upp på rummet. Imorgon kanske vi ger oss ut för att leta reda på brandmannen.
Nä men alltså, på allvar, du skriver detta utan bildbevis?Jag har stannat och handlat på Willys några gånger (ibland i sällskap med särbon) dvs kanske en handfull gånger. Två av de gångerna har jag/vi sett en foliehatt. Bokstavligen, dvs en man med foliehatt. När vi såg honom samtidigt tittade vi på varandra och typ: "Såg du vad jag såg?!".