Vad hände sen...min favoritbloggerska

Pasha

Trådstartare
Någon mer än mig som följde Irinas fantastiska blogg "Livet sett genom rosa glasögon" om positivitet och attraktionslagen ?
Var tog hon vägen och vad gör hon idag ?
 
Någon mer än mig som följde Irinas fantastiska blogg "Livet sett genom rosa glasögon" om positivitet och attraktionslagen ?
Var tog hon vägen och vad gör hon idag ?
Irina träffade en man, reste till USA och blev sannolikt kvar.
Mannen ifråga uppskattade inte ett exploaterat privatliv, medan Irina kände sig klar med bloggandet och avslutade sitt epos. Attraktionsguiderna finns dock kvar.
 
Ja...det var väl det sista som fanns att läsa på bloggen.. Jag är bara så fruktansvärt nyfiken och undrar hur hon har det idag...
 

Liknande trådar

Samhälle En fundering som jag har haft är vad som blir framtidens arkiv när vi har en så digital värld med snabb teknikutveckling. Kommer sånt...
Svar
0
· Visningar
196
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
690
Senast: ptr
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
13 170
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
647
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp