Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte hur du gör - men jag har alltid jacka på mig i bilen - så att bebisen också behöver ytterkläder/filt ser jag som ett tvång.alldeles för varmt i en bil man värmer upp dock i min mening.
Och så lägger man dit filten när man ska gå ur bilen och så sparkar barnet av sig den. Helst i en snödriva eller en vattenpölJag är frusen som fan men har aldrig jacka i bilen. Dels är det obekvämt men bältet skyddar också sämre. Har man inte kupévärmare skulle jag välja filt löst på skyddet som sedan tas bort när bilen inte är iskall, så gjorde vi när jag jobbade som barnflicka, smidigt
Och så lägger man dit filten när man ska gå ur bilen och så sparkar barnet av sig den. Helst i en snödriva eller en vattenpöl
Kan du sy så gör en babywrap till babyskyddet! Oslagbart under höst och vinter. Slipper tjocka ytterkläder när man ska ut i bilen
Länk
Kan du sy så gör en babywrap till babyskyddet! Oslagbart under höst och vinter. Slipper tjocka ytterkläder när man ska ut i bilen
Länk
Purelan! Den använder jag till sår och allt möjligt så även om man inte ammar är den super.
Babyshower nu är ju spännande. Då lär det vara en bebis i vinter. Jag tror att det finns filtar som har som hål för bilbälte som man lätt kan svepa om bebisarna ( @Zewz gjorde nog en sådan själv eller?). Den borde ju funka i vagn med och det hade jag gillat. Som en åkpåse light ju!
@TinyWiny kul att du fick feedback på presenten
Det finns ju små söta lampor man kan surra fast lite här och var med. Tänkte köpa något sådant till hunden med.Reflexöverdrag till barnvagnen och reflexväst till den som kör vagnen, gärna till hela familjen inklusive eventuell hund!