Kan inte priserna i Skåne.
I mina trakter ligger liknande anläggningar på 2500:- lägg till 500:- och du får mockning
Lånar Bisons citat och riktar mig i övrigt till @Minstral :
jag kan heller inte priserna i skåne, men det jag sett/förstått av de jag vet som bor där osv, verkar det billigare än här i Östergötland om vi pratar storstad i östergötland. Bison bor också i östergötland men ute på riktiga vischan, och där är priserna fantastiska.
Här i Norrköping kostar det du beskriver minst 3000 och lite ytterligare beroende på hur man ser det. Förklaring: De ställen med den service som liknar din, för +3000, har samma faciliteter och in och utsläpp vardagar, men helger och kvällsfodringar är fördelat på inackorderingarna, av anledningen att den personal som är anställd arbetar vitt, och därmed har reglerade arbetstider osv som man vill få till utan att anställa extra personal ytterligare utifrån det. Linköping är nästa staden i länet, men där är det billigare också. Helinack går på 4000/mån som lägst på ett ungefär.
För mig som bor här, är ditt pris helt otroligt billigt, dina inackar borde skratta sig lyckliga och mer därtill
Senast ändrad: