Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typ sånt här hade jag suttit och sytt hela dagarnaSmyckesdesigner! Och bara arbeta med vräkiga smycken, inga tråkiga, enkla hängen och liknande
Jag tycker det saknas pannkakerior i Sverige. Alltså, det finns typ noll, och jag tror det finns en efterfrågan. Pannkakor, amerikanska pannkakor, plättar, våfflor, sånna där små pannkakspuffar som finns i Amsterdam Så bah vräka på med bär, choklad, grädde Okej kanske inte bakning men jag bara kände för att kasta in det. Kan ingen starta upp ett sånt ställe SNÄLLA?
Fy, mitt första jobb var som fotograf på bland annat rättsodontologiska! Har fortfarande mardrömmar.Rättsläkare.
Naturvård faller det inom och det jobbar man med inom kommun och länsstyrelse. Man kan såklart även jobba med det genom att äga mark och arbeta naturvårdande med den mark man äger.Naturåterskapare, om det nu hade funnits något sådant yrke. Alltså jobba med att återskapa våtmarker, forsar, naturskog och så vidare.
Naturåterskapare, om det nu hade funnits något sådant yrke. Alltså jobba med att återskapa våtmarker, forsar, naturskog och så vidare.
Jag hade kunnat välja det om inte trådstarten specificerade ett yrke med lön. Men hade jag bara haft oändligt med pengar hade jag köpt upp så mycket mark jag bara kunnat och låtit naturen ta över (om vi kan ignorera den samhällskollaps det hade resulterat i).Naturvård faller det inom och det jobbar man med inom kommun och länsstyrelse. Man kan såklart även jobba med det genom att äga mark och arbeta naturvårdande med den mark man äger.
En vän dokumenterade efter Stureplan och en jag gick skrivarkurs med utredda mord och hade varit i Kongo... fast det hade varit värt att sätta dit folk som gör sådana saker (å andra sidan får man veta mycket om hur eländigt livet ibland kan vara)Fy, mitt första jobb var som fotograf på bland annat rättsodontologiska! Har fortfarande mardrömmar.
För att förtydliga;Hotellkritiker.
You and meJag skulle vara rockstjärna!