Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gör jag redan, däremot intressant att undersöka dödsorsaker, hjälpa till i brottsutredningar osv.Titta på döda kroppar hela dagarna?
Megatrist. Jag skulle vilja ha mitt nuvarande jobb med att leda ett lagom gäng extremt duktiga kollegor som åstadkommer storverk. Men välja bort kunder som inte gör tillräckligt intressanta eller bra saker för mänskligheten och välja bort hela kvartalsekonomi-karusellen från mitt jobb.
Så trist att jag inte ens kan tänka mig ett roligare jobb än det jag har om man bara tar bort de få saker som skaver ibland. Fantasi noll.
Nåt som har med bakning att göra. Konditor, ha ett kafé eller sånt.
Jag drömmer just nu om att ha en fika-foodtruck.
Nåt som har med bakning att göra. Konditor, ha ett kafé eller sånt.
Jag drömmer just nu om att ha en fika-foodtruck.
Jag skulle göra alla projekt jag drömmer om.
tex.
fotobok om där vägarna tar slut, foton från var vägarna tar slut
Fotobok på kyrkor
skriva.
resa och upptäcka. det är vad jag skulle göra
Det fanns ju ett gäng i början av 2000-talet, har de lagt ned? Mvh hänger inte med längre...Jag tycker det saknas pannkakerior i Sverige. Alltså, det finns typ noll, och jag tror det finns en efterfrågan. Pannkakor, amerikanska pannkakor, plättar, våfflor, sånna där små pannkakspuffar som finns i Amsterdam Så bah vräka på med bär, choklad, grädde Okej kanske inte bakning men jag bara kände för att kasta in det. Kan ingen starta upp ett sånt ställe SNÄLLA?
Det fanns ju ett gäng i början av 2000-talet, har de lagt ned? Mvh hänger inte med längre...
Jag vet inte om jag skulle orka något sånt.Foto är också någonting jag drömt mycket om. För herrans många år sedan så var vi ett gäng tjejer som gjorde en workshop med våra drömmar om framtiden och jag kunde inte riktigt sätta fingret på det men jag sa "Bilder och text ihop". Jag älskar att skriva, och jag älskar att fota. Jag skulle exempelvis älska att ha en blogg om det vore så att jag gillade att skriva om mig själv men det gör jag inte, så därför har jag det inte, men tanken på att sätta ihop bilder och text är riktigt drömmigt.
Jag vet inte om jag skulle orka något sånt.
tycker inte mina fotografier håller längre.
min skrift är inte mycket för granen.
Men man får drömma