Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter barnvakt åt mina egna barn (pappans vecka) och deras 2 årige lillebror. Skulle inte vara borta så länge pga nyfödd bebis. Det har nu gått 4 timmar.. är ju själv fortfarande sjuk som fasen och behöver vila. Hade inte sagt ja om de dröjt såhär länge...
Gjorde det nu när de gått 5 tim..Skicka ett mess och fråga när de dyker upp?
Gjorde det nu när de gått 5 tim..
Nyfiken, smakar det som ”vanligt” kaffe? Och hur blir det koffeinfritt?Ätit middag och druckit koffeinfritt kaffe och tittar på julkalendern.
Plus fixat fram kläder till imorrn då jag ska gå direkt efter jobbet till Bishops för farsdags-middag .
Slutade jobbet kl 20 idag, aldrig gjort det förr, är 21 eller 21.30 vanligtvis. Så skönt att komma hem tidigare!
Ja, det smakar som vanligt kaffe. Vilka bönor som använts och hur kaffet rostats påverkar smaken, precis som för kaffe med koffein.Nyfiken, smakar det som ”vanligt” kaffe? Och hur blir det koffeinfritt?
Haft en bra dag. Ätit gott träffat en vän från mellanstadiet och vi har hängt ihop i vårt och torrt. Hon har inget hästintresse och ör ointresserad av mkt jag är intresserad av men vi har massor att tala om oavsett och mycket fin människa så känns kul att ses även om det inte blir så ofta
Sitter nu på ett tåg på väg hemm åt.
Råkade stoppa i mig en kaka när jag packade undan de andra så nu håller sockret mig vaken när jag borde sova. Ska upp tidigt imorgon och ta stallet innan det är iväg och fira farsdag med pappa och farfar, så nu ligger jag i sängen och hoppas på att inte vara helt slut imorgon.