Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och har ar det dags att starta dagen igen. *g-a-s-p* Forutom jobb har jag i dag en hel massa arenden att utratta och sedan maste jag kopa en grill kyckling ... da Tate inte ar sarskilt mat motiverad ar det grill kyckling nu nar vi sparar. :cautious: Det var val attan om jag inte skulle kunna fa honom att lungt halla sig 10 meter framfor mig utan att titta bakat pa mig hela tiden. :meh:

Väderprognosen för helgen säger 3 plusgrader och regn. Så roligt då :meh:. Jag hade en tanke om att skotta undan lite snö från medellinjen på ridbanan i morgon och dra fram lite bommar, men skotta blötsnö har jag ingen lust med. Och att rida över bommar i djup blötsnö vet jag inte om det är någon hit.

Men jag i alla fall fått in ved i huset igen.

Försökte skära ut lite reflexvinyl, blev hur fult som helst. Vinylen bara krullade sig och lossnade från bäraren så jag fick försöka freestyla. Men nu har jag reflex på en kasse och det är ju alltid trevligt med reflex.

Jag behöver mer tråkiga tygkassar att pimpa!

Har varit lite krasslig under veckan och suttit i massor av möten så jag har inte alls kunnat hålla samma arbetstempo som jag brukar, så nu sitter jag och försöker jobba ikapp med "hjärndöda" aktiviteter som att skriva dagordningar, planera schema och sortera filer.

Försöker sortera tankarna efter två dagars jobb.

Är det extremt gott om tid att förbereda projektet eller är det lagon eller till och med snålt? Jag har ingen aning.

Ägnat dagen åt att träffa ett par verksamheter och möta em ansvarig. Resten av tiden har jag surfat om andra kommuner och åtgärder samt fikat.

Nu vinar jag.

Letar gardiner och äter choklad. Att det ska vara så jäkla svårt att hitta några som man blir nöjd med, inte blir det lättare av att vi har brunt runt fönstren heller. Gaaah! Måste hitta gardiner till vardagsrummet, vita väggar och mycket vitt, svart och grått i inredningen. Har även en del beige på ett fåtal saker. Har ni några tips? Kan fixa bild men just nu sitter barnen och spelar, får ta en senare när de sover

Har provridit sadlar i storm, hästen var lagom imponerad när jag tog ut honom på ridbanan. Självklart gillade jag dyraste sadeln mest :p men håller tummarna för att min sadelutprovare ska få tag på en second hand till ett bra pris.

Nu sitter jag och söker jobb. Har lyckats bättre än på länge med att hålla fokus och hoppas kunna få iväg ett par ansökningar till innan maken kommer hem.

Kill. Me. Now.
Nätverket funkar inte hemma så jag tänkte att jag kunde koppla datorn till mobilens hotspot istället.
Men datorn hittar inte mobilens hotspot :arghh: Det funkar inte ens att koppla dem med en usb-kabel. Hur än det skulle funka ... det går ju att föra över bilder med. Men inte dela Internet :meh:
Jag blir gaaaalen...!!!

Letar gardiner och äter choklad. Att det ska vara så jäkla svårt att hitta några som man blir nöjd med, inte blir det lättare av att vi har brunt runt fönstren heller. Gaaah! Måste hitta gardiner till vardagsrummet, vita väggar och mycket vitt, svart och grått i inredningen. Har även en del beige på ett fåtal saker. Har ni några tips? Kan fixa bild men just nu sitter barnen och spelar, får ta en senare när de sover
Tycker H&M brukar ha snygga gardiner.

Kill. Me. Now.
Nätverket funkar inte hemma så jag tänkte att jag kunde koppla datorn till mobilens hotspot istället.
Men datorn hittar inte mobilens hotspot :arghh: Det funkar inte ens att koppla dem med en usb-kabel. Hur än det skulle funka ... det går ju att föra över bilder med. Men inte dela Internet :meh:
Jag blir gaaaalen...!!!
Yes! Startade om datorn :D:banana: Fredagskvällen är räddad!

Och nu ska jag ut med hunden om en halvtimme :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka