Solen kom fram och ungarna är oförskämt pigga så vi går ut och luftar oss lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha. Vad gör jag nu då?
Är själv på jobbet idag så hade att göra fram tills nu. Men nu är alla objekt klara så vad ska jag göra hela eftermiddagen?
Jag hade ringt min chef och frågat.
Liiite långt bort baraKom hit klappa hund och glo på netflix
Jag hade "flexat ut"Hon skulle "kolla upp det" och återkomma
Men under tiden då?
Liiite långt bort bara
Nu ska jag gå ut med sopor. Yay, jobb!
Jag hade "flexat ut"
Det låter ju verkligen som ett jobb där man borde liksom göra sina arbetsuppgifter för dagen och sedan få gå hem. Jag hade för mig att de flesta städyrken hade såna arbetstider men det kanske var en fördomJag har ingen flex. Eller ja, en timme men den behöver den på måndag. Får dessutom bara flexa 1,5 h. Men jag funderar på att dra på mig lite minusflex ändå..
Det låter ju verkligen som ett jobb där man borde liksom göra sina arbetsuppgifter för dagen och sedan få gå hem. Jag hade för mig att de flesta städyrken hade såna arbetstider men det kanske var en fördom
Det var nog en fördom ja Jag har jobbat på ett par olika ställen som städare och på alla har vi stämplat som på fabrik. Eller ja, när jag var timvikarie gick jag hem när jag var klar men då fick jag ju mindre lön.
Du får väl inte övertid, du får mer på flexen bara?Det här är inte okej men jag kommer få övertid idag. Tvättmaskinen stannar om 25 minuter och jag måste stanna och plocka ur den. Har suttit och ugglat i flera timmar, fortfarande inte ett ljud från chefen
Jag hittade ett par jeans som passar mig Och en kudde som jag inte kunde låta bli att köpa *kuddenarkoman*
Risken är väl att visa skulle stressa för att bli klara och jobbet inte skulle vara gjort korrekt
Tänkte väl att någon fördel ska väl det jobbet ha
Det såklart...Risken är väl att visa skulle stressa för att bli klara och jobbet inte skulle vara gjort korrekt
Du får väl inte övertid, du får mer på flexen bara?