Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här är inget bra... 38,1 i feber och jag känner mig som en halvdränkt kattunge![]()
Nu stämmer arbetsgivardeklarationerna för jan-mars 2016.
Bara resten av året kvar då![]()
DHL har varit här och levererat mossdödare. Hela min tomt är full av mossa så nu ska den bort och gräset få komma fram igen.
VILL du klippa gräs?!![]()
*Card carrying member of Mossans Vänner*
Inte då, hägnar in tomten till hästarna![]()
Herregud, vilket mörker![]()
Känner mig ganska mör i dag faktiskt men som du säger så underlättar det att det är vår i luften!Det är du och jag! Jag har ckså haft jobbhelg med si så där 30 timmar. Toppade det med att klämma in en hoppträning efter jobbet igår. Hur tänkte jag där![]()
Sovit som en sten inatt och skall strax ta mig till stallet och sen åka till jobbet för ett heldygn till. Jag kommer vara i fin form imorgon och då har jag två dagars jobb kvar. Men va fan det är ju vååååååår, det underlättar allt![]()
I maj var det bara 10.000 fel
I april typ 60.000![]()
Rejält inkompetent eller dito vårdslös? Hur lyckas man? Du får skicka faktura för tiden du får.lägga på att rätta allt!I maj var det bara 10.000 fel
I april typ 60.000![]()
Rejält inkompetent eller dito vårdslös? Hur lyckas man? Du får skicka faktura för tiden du får.lägga på att rätta allt!
Rejält inkompetent eller dito vårdslös? Hur lyckas man? Du får skicka faktura för tiden du får.lägga på att rätta allt!
Jo, jag är också mör. Det känns i både knopp och kropp med så mycket jobb när det blir koncentrerat. För mig så är det livsnödvändigt med häst och trädgård som väger upp och där jag kan tanka på energi. Jag skulle inte klara upp det annars.Känner mig ganska mör i dag faktiskt men som du säger så underlättar det att det är vår i luften!