Vad gör vi? Nu kör vi! Del L

Status
Stängd för vidare inlägg.
DHL har varit här och levererat mossdödare. Hela min tomt är full av mossa så nu ska den bort och gräset få komma fram igen.

Det är du och jag! Jag har ckså haft jobbhelg med si så där 30 timmar. Toppade det med att klämma in en hoppträning efter jobbet igår. Hur tänkte jag där :confused::o

Sovit som en sten inatt och skall strax ta mig till stallet och sen åka till jobbet för ett heldygn till. Jag kommer vara i fin form imorgon och då har jag två dagars jobb kvar. Men va fan det är ju vååååååår, det underlättar allt :D
Känner mig ganska mör i dag faktiskt men som du säger så underlättar det att det är vår i luften!

Rejält inkompetent eller dito vårdslös? Hur lyckas man? Du får skicka faktura för tiden du får.lägga på att rätta allt!

Jag vet inte. Sep-dec stämde iaf.
Men i januari 50000 fel igen och då skickar jag ändå fil från löneprogrammet :meh:

Nåja. Nu är 2016 rätt, ska ta en paus och sedan skicka in nya kontrolluppgifter så vi kan deklarera i tid även om det inte blir pengar tillbaka än på ett tag för någon.

Räknar med revision på boksluten 2015 och 2016 också...

Väntar lite med att rätta 2017 så vi hinner skrapa ihop lite mer pengar.

Känner mig ganska mör i dag faktiskt men som du säger så underlättar det att det är vår i luften!
Jo, jag är också mör. Det känns i både knopp och kropp med så mycket jobb när det blir koncentrerat. För mig så är det livsnödvändigt med häst och trädgård som väger upp och där jag kan tanka på energi. Jag skulle inte klara upp det annars.
Såg att du fått beröm på jobbet. Så gött för dig att ha hamnat på ett ställe där de sätter värde på dig. Log när jag läste det och tänkte att det är dig så unt att få lite positiv boost :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 021
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
332
Senast: MiaMia
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
433
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka