athena_arabians
Trådstartare
Grattis i efterskott @Masqueradee!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pepp härifrån, du är awesome!
Fyrverkerier ställer verkligen till med mycket eländeJag orkar inte. Hästen har kolik förmodligen efter nyårsnatten då han för runt som en tok (vilket i sig är ganska ovanligt eftersom han normalt inte bryr sig) så igår när jag var där då såg an lite hängig ut, trött liksom. Idag vandrar han
Det är ju tanken som räknasFunderar på hur jag ska börja träna?
Vad tråkigt Håller tummarna.Jag orkar inte. Hästen har kolik förmodligen efter nyårsnatten då han för runt som en tok (vilket i sig är ganska ovanligt eftersom han normalt inte bryr sig) så igår när jag var där då såg an lite hängig ut, trött liksom. Idag vandrar han
Jag orkar inte. Hästen har kolik förmodligen efter nyårsnatten då han för runt som en tok (vilket i sig är ganska ovanligt eftersom han normalt inte bryr sig) så igår när jag var där då såg an lite hängig ut, trött liksom. Idag vandrar han
Fyrverkerier ställer verkligen till med mycket elände
Vad tråkigt Håller tummarna.
Håller tummarna för snabb bättring.Jag orkar inte. Hästen har kolik förmodligen efter nyårsnatten då han för runt som en tok (vilket i sig är ganska ovanligt eftersom han normalt inte bryr sig) så igår när jag var där då såg an lite hängig ut, trött liksom. Idag vandrar han
Det gör jag inte. Eftersom vi är två som delar hästen. Men planen är ju att träna annat också. Cykla, springa och simma. Typ.Rider du 5 dagar i veckan utan sjukdomar, semester mm så har du 260 pass. (räknat på 1 häst) Tänkte det kunde ge en liten måttstock