Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter i soffan på undervåningen med trean som fyller 4 månader idag. Jag somnade på soffan med honom igår kväll, vi vaknade sen drygt 8 timmar senare i exakt samma position
eftersom jag somnade tidigt missade jag mina chips och dipp igår så jag har smygätit dem nu då stora barnen barnen verkar satt på en film med pappan på övervåningen
Åt också chips till frulle i smygSitter i soffan på undervåningen med trean som fyller 4 månader idag. Jag somnade på soffan med honom igår kväll, vi vaknade sen drygt 8 timmar senare i exakt samma position
eftersom jag somnade tidigt missade jag mina chips och dipp igår så jag har smygätit dem nu då stora barnen barnen verkar satt på en film med pappan på övervåningen
Haha ja! När jag funderar på de så kanske att han ammade en sväng inatt men de är oklartDå har man sovit gott
Haha ja! När jag funderar på de så kanske att han ammade en sväng inatt men de är oklart
Lillfia kräktes ju förra måndagen. 4-5 gånger på förmiddagen och sen inget mer. Läste på 1177 att det brukar övergå till diarré. Jo tack! En vecka av konstanta blöjbyten, har bajsat typ varannan timme och då det är så löst har det också inneburit totalt klädombyte varje gång också.
Vet inte om det är pga det eller en kombination med fas (läst att det verkar vanligt i denna ålder) så har hon blivit GALEN vid blöjbyten nu. Kastar sig åt alla håll, skriker och fäktar. En brottningsmatch varje gång och inte kul med en -ig rumpa som far omkring utan kontroll.. dålig aptit har hon haft också, tycker hon ser lite smal ut..knubbet är iaf borta men hon kryper ju som en dåre också.
Inatt var första natten utan bajs så hoppas det nu är på upploppet för detta var inte kul.
Skönt att höra ändå! Haha jag har också börjat ha skötbädden på golvet, efter att hon igår kväll kastade sig bakåt med huvudet in i kanten vid fönstret bakom skötbordet..Samma med E, byter blöja på en handduk på golvet just nu och jag får hålla fast henne med foten Svinförbannad blir hon men precis lika glad så fort man släpper henne sen
Lillfia kräktes ju förra måndagen. 4-5 gånger på förmiddagen och sen inget mer. Läste på 1177 att det brukar övergå till diarré. Jo tack! En vecka av konstanta blöjbyten, har bajsat typ varannan timme och då det är så löst har det också inneburit totalt klädombyte varje gång också.
Vet inte om det är pga det eller en kombination med fas (läst att det verkar vanligt i denna ålder) så har hon blivit GALEN vid blöjbyten nu. Kastar sig åt alla håll, skriker och fäktar. En brottningsmatch varje gång och inte kul med en -ig rumpa som far omkring utan kontroll.. dålig aptit har hon haft också, tycker hon ser lite smal ut..knubbet är iaf borta men hon kryper ju som en dåre också.
Inatt var första natten utan bajs så hoppas det nu är på upploppet för detta var inte kul.