Har läst en del i denna tråd men inte skrivit något än. Vad gör vi idag? Jo, jag tänkte vara käck och få med mig treåringen, 2 veckors-bebisen och valpen ut på en liten promenad. Treåringen har skrikit konstant i en timma. Först över att vi skulle gå ut, sedan över att han skulle kissa först, sedan över att han skulle klä på sig, sedan över att han inte ville gå, sedan över att han var hungrig trots att vi nyss åt, sedan över att han ville cykla, sedan över att han inte ville cykla... Jisses. Har nu äntligen tagit oss typ 200 meter från huset, treåringen sitter i en jordhög och gräver och är faktiskt nöjd en liten stund (tills vi ska gå hem gissar jag). Jag sitter rakt i gräset, helt slut och ammar bebis som kom på att han var hungrig när vagnen blev stillastående - men jag njuter! Vi tog oss ju hit, och just nu är alla nöjda och glada!
Haha, låter som hela min vår fast med bara ett barn. Varje dag samma visa - idag ska vi minsann lyckas göra något! 100% skrik från att man lämnade hemmet tills att jag kom in i porten igen och i panik fick tråckla med skenorna till första trappen och få upp vagnen, lyfta tillbaks dem, bråka in vagnen i den för lilla jävla gallerhissen och typ krypa till dörren med svetten rinnandes längs ryggen. Allt medan akustiken i trapphuset har tagit skriket till helt nya nivåer. MEN vi lyckades ta oss till lilla ICA på hörnet och köpa fler blöjor det är fan en vinst!
Så jävla gött att vara förälder vissa dagar. Man lär sig verkligen uppskatta de lilla, väldigt små, sakerna i livet