Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gört!
Vi har en toasits (bumbo) och sätter M där varje blöjbyte. Har inte ”tränat” på något annat sätt än att gjort det till en rutin. Han kissar nästan varje gång man sätter honom där nu och nästan allt bajs hamnar i toan också.
Nu kommer jag jinxa allt men vi brukar tvätta var tredje dag (har tygblöjor), och idag var tredje tvätten på rad utan en enda bajsblöja
Helt rätt prioritering
Haha, jag gör samma här vissa dagar! Dottern sover så himla gott med oss på soffan och det är så mysigt att ha henne hos oss . Tyvärr sover hon bättre i sovrummet så jag låter henne sova där vissa av tupplurarna i alla fall. Däremot på kvällen sover hon på soffan - tror hon känner sig trygg av att höra oss prata och äta umgås liksom. Då vill hon vara nära med oss .Visa bifogad fil 91456
Känner mig som en rebell - jag försöker liksom inte ens få honom att sova tupplurarna i egen säng Alldeles för mysigt det här
Haha, jag gör samma här vissa dagar! Dottern sover så himla gott med oss på soffan och det är så mysigt att ha henne hos oss . Tyvärr sover hon bättre i sovrummet så jag låter henne sova där vissa av tupplurarna i alla fall. Däremot på kvällen sover hon på soffan - tror hon känner sig trygg av att höra oss prata och äta umgås liksom. Då vill hon vara nära med oss .
En kompis till mig upplyste mig om att man absolut inte ska göra så eftersom att bebisar får otrygg sömn om de somnar på en plats och vaknar på en annan. Kände bara att 1. Det är händer ju bebisar typ jämt? 2. Min bebis sover åtta timmar i sträck på natten (och sen fyra timmar till efter att ha ätit) så jag känner mig lugn i att hon nog inte är alltför otrygg i sin sömn trots vårt handhavandefel .
Haha skönt att höra! Kan mycket väl tänka mig att det lätt blir så .Min treåring somnar fortfarande i soffan 90% av kvällarna, har tänkt sen hon föddes att vi nog får in en bättre rutin för nattning när hon blir äldre, väntar fortfarande på att det ska hända
Nej det låter inte som att ni behöver oroa er för detHaha, jag gör samma här vissa dagar! Dottern sover så himla gott med oss på soffan och det är så mysigt att ha henne hos oss . Tyvärr sover hon bättre i sovrummet så jag låter henne sova där vissa av tupplurarna i alla fall. Däremot på kvällen sover hon på soffan - tror hon känner sig trygg av att höra oss prata och äta umgås liksom. Då vill hon vara nära med oss .
En kompis till mig upplyste mig om att man absolut inte ska göra så eftersom att bebisar får otrygg sömn om de somnar på en plats och vaknar på en annan. Kände bara att 1. Det är händer ju bebisar typ jämt? 2. Min bebis sover åtta timmar i sträck på natten (och sen fyra timmar till efter att ha ätit) så jag känner mig lugn i att hon nog inte är alltför otrygg i sin sömn trots vårt handhavandefel .
Det har du nog rätt i Nä jag håller med, jag provade lite med andra barnet för han var ganska lätt att lägga ner i början men sen gick det liksom över och då orkade jag inte hålla på@zassoo Jag tänker att det handlar mindre om hur man gör det och mer om barnet! Med vissa funkar det, med andra inte. Jag har sett att det finns massvis med "gör såhär"-videos på Instagram och jag känner mest att hade det inte funkat av sig själv med dottern hade jag inte lagt en sekund på att öva in nån särskild teknik .
Jätteskönt ju att bebisen sover i sele och vagn! Vår gillar vagnen men vägrar sjal och vägrar sele nu. Jättetrist tycker jag som verkligen älskade att bära med sjal. Men det kanske ändras .
Jag började läsa för sonen när vi låg på golvet och magtränade när han var bebis@FeatherCloud Åh, jag längtar till vi ska börja läsa för vår dotter. Fy så mysigt! När är vettigt att börja ungefär?
Läsa dagtid har jag gjort från första början med båda Även om det i början mest är "titta ankan. Kvack kvack säger ankan." och bebis mest tuggar på böckerna så tror jag mycket på att det bidrar till tex större ordförråd och liknande. Sen efter hand märks det ju när man kan läsa mer med handling.@FeatherCloud Åh, jag längtar till vi ska börja läsa för vår dotter. Fy så mysigt! När är vettigt att börja ungefär?