Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt så är det här också!Hämtade barnen på förskolan och drog till skogen med lite mellanmål. Äldsta är som mig, älskar skogen och kan gå runt och bara njuta och upptäcka och traska på. Yngsta blir inte någon skogsmulle kan vi konstatera; ”jag vill gå heeeeem”
Babyn här har tittat så läääääääängtansfullt på morgonkaffet. En dag tänkte jag att han får väl smaka och så kommer han sluta vara Avis sen. Det fungerade inteDelar en öl...
(nä, det gjorde vi såklart inte )
Babyn här har tittat så läääääääängtansfullt på morgonkaffet. En dag tänkte jag att han får väl smaka och så kommer han sluta vara Avis sen. Det fungerade inte
Det var helt klart det godaste babyn smakat! Nu är han ju manisk på att försöka stjäla vårat kaffe
Hm, bra tanke, det är kallt och ogosigt i vagnen om man jämför med att somna i famn. Värt att testa!Jag köpte precis hem en sjukt gosig overall från Konges Slöjd. Hon verkar gilla den så mycket att hon till och med accepterar att åka vagn i den, gosar bara in sig i luvan och somnar. Innan har det bara varit skrik. Jag tror det hjälper eftersom skillnaden i känsla och temperatur inte blir så stor när man sätter ner henne vagnen, hon kan ha gosat in sig i famnen och i overallen och när man sen flyttar henne så är hon fortfarande varm och go.
Sen kör jag sitt-delen av vagnen. Den accepterar hon bättre.
Det verkar, peppar peppar, funka för oss hittills!
Visa bifogad fil 90633
Hm, bra tanke, det är kallt och ogosigt i vagnen om man jämför med att somna i famn. Värt att testa!