Nej har inte sett den!
Den finns i lite olika klippningar, detta är kanske inte den roligaste men visar lite:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej har inte sett den!
Hahahaha åh herregud ÄggenDen finns i lite olika klippningar, detta är kanske inte den roligaste men visar lite:
Mjölet kan ju inte heller ha varit helt niceHahahaha åh herregud Äggen
Säker på att det inte är öroninflammation han har? Ett av mina barn hade enligt egen utsago ont i halsen, sen ont i tänderna och sen hysteriskt ont i huvudet, allt inom loppet av typ sex timmar. Tillslut somnade han. Morgonen därpå hade det runnit ut lite klet ut örat och det konstaterades att han spräckt trumhinnan.. Gick superfort. Fortfarande förvånad. Men han beskrev sina problem precis som ditt barnAlltså haft en riktig jävla helvetesnatt här Sonen blev hemringd från skolan igår med motivation ”säger att han har ont i halsen”. Han var ju hemma sjuk i förkylning hela förra veckan så det kändes väl sådär men jaja, farfar hämtade och det konstaterades snabbt att det inte var halsen som var problemet utan en tand som är på väg upp. Nånting som kallas sexårständer? Han var pigg och glad resten av dagen iaf men inatt
Vaknade runt 24.30 och ylade i högan sky. Säger sig ha ont i huvudet. Får då en halv Alvedon men somnar inte om. Testar tigerbalsam på pannan och det hjälper lite, men då har smärtan flyttat sig till örat. Han börjar då pilla där och det blir såklart värre. Runt 03.30 somnar han om igen. Så opigg jag kände mig när väckarklockan ringde 5.45
Tillägg: Han snarkar gott nu iaf (med betoning på snarkar för han är fortfarande täppt i näsan) så förhoppningsvis har han inte ont längre iaf!
Mina ungar har börjat vakna klockan 5 sen det blev ljust också, det är helt hopplöst. Har tänkt skaffa mörkläggningsgardiner men lyckas aldrig mäta deras fönster när de är vakna . Förra sommaren vaknade de 4.30 ett par gånger så känner att det börjar bli akut.Alltså blir tokig på vårljuset. Läggningar blivit allt svårare. Nu ligger jag i sängen med en tjej som är dunderpigg. Sprattlar med benen, hoppar i sängen, petar mig i näsan, rullar runt, låtsas vara katt, ska dricka 10000 ggr. Ja ni vet, allt för att inte sova. Förstår inte ens varför vi fortsätter försöka natta henne runt 20-snåret när vi ändå 80% av gångerna får ge upp och så lägger hon sig samtidigt som oss kl 22-23 istället. Men man lever ju alltid på hoppet och den där önskan om att i alla fall få någon timmes egentid efter en heldag som gått i ett....
Ett HÅN är det!Känner att jag har ett lyxproblem. Måste väcka dottern för att hinna till förskolan klockan 9, dit vi har fem minuter med bil. Och jag hinner oftast inte äta frukost innan eftersom jag vill få alla sömntimmar jag kan. Stackars mig
Hahaha förlåååt mörkläggningsgardiner är verkligen toppen Men sen är ju alla barn olika så det är kanske begränsat hur mycket man kan påverkaEtt HÅN är det!
Värt ett försök i allafall!Hahaha förlåååt mörkläggningsgardiner är verkligen toppen Men sen är ju alla barn olika så det är kanske begränsat hur mycket man kan påverka
Alltså blir tokig på vårljuset. Läggningar blivit allt svårare. Nu ligger jag i sängen med en tjej som är dunderpigg. Sprattlar med benen, hoppar i sängen, petar mig i näsan, rullar runt, låtsas vara katt, ska dricka 10000 ggr. Ja ni vet, allt för att inte sova. Förstår inte ens varför vi fortsätter försöka natta henne runt 20-snåret när vi ändå 80% av gångerna får ge upp och så lägger hon sig samtidigt som oss kl 22-23 istället. Men man lever ju alltid på hoppet och den där önskan om att i alla fall få någon timmes egentid efter en heldag som gått i ett....
Vi har mörkläggningsgardiner, hon somnar sent ändå men sover längre på morgonen åtminstone.