Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du hitta några beg på lokala köp och sälj?Funderar på om jag ska köpa nya gympaskor till dottern eller inte. De hon har nu har blivit för små, men det är inte jättemånga gånger kvar på Bamsegympan och sista gången på bandyn i helgen. Så frågan är om det är onödigt att köpa nu och de sedan bara står och blir urväxta under sommaren. Uteskor till vår och sommar har vi redan. Det kanske är smartare att köra utan skor bara de gånger som är kvar
Den konstanta frågan jag och min man ställer till oss själva. Hur uppfostrar man snälla och trygga barn?
Syskonbråk.....Hur kan de bråka så mycket? Retas konstant och slåss... Vi får avsätta en förälder som får hålla isär ungarna ibland. Det är så jobbigt och dränerande...
Igår satt jag ned med vår 6-åring och försökte verkligen förklara att vi slåss inte, det är inte ok. Då säger ungen till mig: "Mamma, säger du en sak till så klipper jag till dig"...
Jag höll på att trilla av stolen. Vart kommer denna attityd ifrån? Förstår att han inte riktigt förstår innebörden av det han säger men herregud. Jag blev inte ens arg utan mest förvånad.
Vi hade tänkt titta på hockeymatch tillsammans igår kväll men han fick gå och lägga sig utan det, någon måtta kände vi att det får vara.
Så säger man väl inte?Herregud hade jag sagt så till mina föräldrar vet jag inte vad de gjort med mig...
Den konstanta frågan jag och min man ställer till oss själva. Hur uppfostrar man snälla och trygga barn?