Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit lax. Galen katt
Nu ska jag renbädda då jag har tvättid imorrn.
Funderar på hur fasiken jag ska få ren väggarna i badrummet.
Vitmålat sånt nät och ju mer man torkar ju flammigare blir allt.
Får krupp

Galna katter är galna, dessutom har inte du en siames? De är ju inte direkt kända för att vara tystlåtna eller försynta när de vill ha något :angel: Hoppas damen fick en smakbit trots all.

Äntligen klar, sjukt tråkigt pass men nu är det över. Har dock lovat att jobba imorgon och på söndag, ångrar mig redan. :meh:

Sjukt sammanträffande på tåget idag. Jag hade bokat sittplats för ovanlighetens skull, kliver på och noterar ett block på platsen brevid att personen har en handstil som är extremt lik min mammas. Men strax efter kommer min mamma som har varit på toa på tåget. Hon hade stämt träff med en släkting i Örebro och bestämt sig på morgonen att åka. Att vi hamnade i samma vagn sätena bredvid varandra kändes nästan som ett orimligt sammanträffande. O_o:D

Borde rycka upp mig och gå och fixa mat istället för att sitta och äta choklad. Riset är redan på så det enda jag de facto behöver gör är att strimla lök och paprika och hälla dem i woken.

Eftersom det var fredag på riktigt så kom jag iväg från jobbet lite sent. Således fick personalen på dagis stanna lite extra :p

Huvudvärken är tillbaka, jag är trött som fan och klockan ringer halv fem imorgon bitti. Två pass kvar till semester dock :)
Nu går jag och lägger mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
589
Senast: tanten
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 128
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka