Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit på intervju och sen gått hem i snålblåst och max nån plusgrad i tunn sommarjacka med t-shirt under, frös jävel!

Åh tack för input och smakförslag :)
Tyvärr försökt med allt möjligt för att försöka dölja det men vad jag än kryddar med så är det jobbigt men som sagt ibland får man offra sig.
Blev itvingad som barn och hade grymt svårt då med och gjorde det knappast lättare.
Socker eller äppelmos är nog det som går bäst hittills och sen använder jag inte mjölk så får inte bli för tjockt/stabbigt.
1msk havregrynsgröt och en halv burk lingonsylt eller äppelmos :idea:

Jag är så jäkla trött...sovit mindre än 6 timmar inatt och sitter mest och tänker på gårdagens kaos. En person som jag haft en dålig magkänsla kring ett tag passade på att visa sina sämsta sidor igår, tack och lov kan jag hålla mig rätt mkt i bakgrunden då det inte är "min sida av familjen" :up:

Men vi kommer få en inneboende en liten stund innan sommarlovet och några veckor till hösten, egentligen är det inte optimalt då vi bor i en 2a men som tur är så har vi en jäkligt stor klädkammare och han är riktigt lättsam så jag tror det blir rätt trevliga veckor :bump:

Har varit och gjort lashlift och fick som vanligt höra att jag har omöjliga fransar. Är du verkligen svensk? Folk i Sverige har inte såna här fransar. Men joråsåatt nu är dom böjda ;)

Nyss hemkommen från första (nåja andra, jag var inte på första) föräldraträffen. Insåg att jag är typ 10 år yngre än alla andra trots att alla utom ett par har fått minst andra barnet. Iofs brukar jag trivas bättre med personer som är äldre än jag själv, de flesta av mina riktigt goda vänner är ca 10 år äldre än jag själv :D
Lilleman försöker komma till ro, han stördes mitt i sin förmiddagslur av träffen och var väl sådär glad över det...

Sjukt skumt väder, det slår om var tionde minut ungefär... :cautious: Jag har beställt sol och uppehålls väder ikväll när vi har avslutning på luftgeväret med grillning vid utomhusbanorna.

Äntligen vräker solen ner från en klarblå himmel :love:
Jag ska lasta in hundarna i bilen,koppla på trailern och hämta en jordfräs hos bonden o sen åka o köpa golv till trailern så den kan ombes.

De börjar mulna på här men nu får det vara uppehåll under dagen för snart slutar jag jobba och ska hem o rida. Så det så!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
589
Senast: tanten
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 128
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
367
Senast: __sofia__
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
532

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Tillbaka