Vad gör vi egentligen? Del LV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försöker komma igång. Det spelar ingen roll när jag går upp på morgonen, jag är helt handlingsförlamad den första timman. Bara att rosta en macka känns som att bestiga ett berg :cautious:

Im in BIG F TRUBBLE
Glömt bort det är sambons födelsedag på lördag, så när han säger "det är tårta i båtklubben kl 1 på lörda" frågar jag vem som fyller :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Det är bara att inse det, du är TOTALT rökt! :D

Jag hade personligen inte hetsat upp mig så mycket även om jag givetvis hade blivit lite ledsen först. På det stora hela är det ju inte bara den dagen som är viktig utan de andra 364 dagarna också :)

Det är "bara" måttliga halter björkpollen och jag mår som skit. Allergimedicinen hjälper något men då blir jag som en Zombie. Igår fick jag kliva av hästen efter en halvtimme eftersom jag började se svarta prickar framför ögonen av syrebrist. Undrar hur jag skulle må om det var höga halter :nailbiting:

Har du testat Nasaleze?

Regnar och haglar lite här.
Har bytt plåster på ett av såren. Lite såsigt än
Funderar vad jag ska hitta på idag. Är hemma ännu pga förkylningen

Sitter och småler, är riktigt nöjd. :)
Igår målade jag klart den här, har nog inte målat seriöst på flera år, så lite ringrostig var jag, men är väldigt nöjd med bakgrunden. Nog första gången jag lyckats få till en strand och himmel som ser relativt trovärdigt ut. :D
Blir nog fler i framtiden, det var ju kul att måla. :D
gaaclu_by_theredlightning-db6zj44.jpg
:eek::love::love::love:
Så fiiint!!! Jag älskar färgerna! Gud fasiken vad avis jag blir på färgerna och skuggorna :D:love:
Adorable motiv också :cry::love::love:

Mormodern har snubblat och måste sy pannan och röntga axeln. Alltså, äldreboendet gör under för hennes psyke men hennes fysik har råkat i trubbel ett par gånger nu :crazy:

Stressen när man inte har hundvakt till arbetspasset idag och jag inte kan få tag på någon för messenger på fb har ballat ur helt. Laddar inte in mess och sådär. Vill typ lägga mig ner o gråta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hur kan det komma sig att det är så svårt att kommunicera? Jag kan sitta länge och försöka fundera på hur jag ska uttrycka mig så att...
Svar
15
· Visningar
589
Senast: tanten
·
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
7 128
Senast: bumpo
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
367
Senast: __sofia__
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
532

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka