Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilken dag! Bara bra grejer.

Bilen gick igenom besiktningen utan några anmärkningar alls. Firades med knasgod sashimi från grannhålan.

Fick sedan reda på att chefen (tillika vännen sedan 20 år) tyckte min idé var bra att ta med företagets andra långsjuka (tillika vän) och puttra söderöver hem till mig för en jultallrik, istället för julbordet som ingen av oss kan vara med på. Jag håller en tumme för att festvåningen på andra sidan sjön gör jultallrik. Min ena kombo jobbar där och hade med sig massa smakprov/rester hem förra året, det ena godare än det andra. :d
 
Dricker vinglögg :up: ! "Meducin" mot min hosta, tänker jag.... :D

Måste strax ut och promenera ponny innan det blir mörkt - igen.... :cautious: Det räcker med EN promenad/dag i mörker - tack.... :meh:

Sedan ska jag fixa fläsklägg (har puttrat sedan kl 6 i morse) och rotmos :d !

Jag tänkte också medicinera till efterrätt idag... :D Min nacke har sagt upp sig (har tid hos naprapaten imorgon) och jag känner mig allmänt hurven :)
 
Hej och hå. 17 grader i receptionen nu. Alla tre element inställda på 35 grader och jobbar för fullt.
Är inte jätteglad över att de bestämde sig för att renovera fönster nu. Kunde de väl gjort när det var varmare ute.
Nästa vecka börjar de på entreplan, jag har plockat fram thermobyxor, underställ, 78 fleecar, varmaste jackan, vantar, mössa, och varmaste skorna. 🥶🥶🥶
När jag ska ha långa lektionsdagar i kalla ridhus tar jag ofta med elfilt. Så kan man sitta och värma sig lite då och då iaf.
Kanske ngt för dig?
De är ju underbara att ha öht hemma med. Har man spänningar är ju värme skönt också.
 
B3DA6B6D-39AE-4DD2-8DB5-BA9477F5D6A5.gif
Min dietist vill att jag ska käka selleri-smoothies och dricka grönt the. Jag ba ja jo eh ska göra det
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp