Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr, det närmsta är nog min kandidat i IT, media och design.Någon teknisk utbildning?
Ok jag förstår, ska nämna det i alla fall om det i alla fall skulle vara intressant för företaget. Kan inte lova någonting.Tyvärr, det närmsta är nog min kandidat i IT, media och design.
Vad är det för fel på Kugan? Så man vet om min börjar krånglaFår Land Rovern påställd och kommer besiktigas så jag kan köra den medan Fååååården är på verkstan.
Men nu blir det promenad till förskolan.
Dricker vinglögg ! "Meducin" mot min hosta, tänker jag....
Måste strax ut och promenera ponny innan det blir mörkt - igen.... Det räcker med EN promenad/dag i mörker - tack....
Sedan ska jag fixa fläsklägg (har puttrat sedan kl 6 i morse) och rotmos !
Åh nej, vad pissigt! Men skönt med god prognos och en plan. Du är ju en kämpe. Så detta krigar du igenom!Idag blev det besked. Som väntat: Cancer.
Men det är god prognos och finns en plan så det är bara att hugga i nu. Ny operation i januari.
När jag ska ha långa lektionsdagar i kalla ridhus tar jag ofta med elfilt. Så kan man sitta och värma sig lite då och då iaf.Hej och hå. 17 grader i receptionen nu. Alla tre element inställda på 35 grader och jobbar för fullt.
Är inte jätteglad över att de bestämde sig för att renovera fönster nu. Kunde de väl gjort när det var varmare ute.
Nästa vecka börjar de på entreplan, jag har plockat fram thermobyxor, underställ, 78 fleecar, varmaste jackan, vantar, mössa, och varmaste skorna.
Mumsigt!Dricker vinglögg ! "Meducin" mot min hosta, tänker jag....
Måste strax ut och promenera ponny innan det blir mörkt - igen.... Det räcker med EN promenad/dag i mörker - tack....
Sedan ska jag fixa fläsklägg (har puttrat sedan kl 6 i morse) och rotmos !