Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känner av grupptrycket här @athena_arabians och har öppnat årets Blossa för att "provsmaka"Dricker vinglögg ! "Meducin" mot min hosta, tänker jag....
Känner av grupptrycket här @athena_arabians och har öppnat årets Blossa för att "provsmaka"
Betyg hittills - 2/5 mandlar. Eftersmaken lite för skarp/bitter, men det löser sig nog om jag tar en till mugg...
Känner av grupptrycket här @athena_arabians och har öppnat årets Blossa för att "provsmaka"
Betyg hittills - 2/5 mandlar. Eftersmaken lite för skarp/bitter, men det löser sig nog om jag tar en till mugg...
Tyvärr gör det ju inte det Vi drack den igår och särbon var inte överförtjust heller (även om det inte är den värsta årgångs-Blossan jag druckit).
Dock blir den lite bättre med mina alkoholiserade romrussin.
Edit: Idag kör jag på gamla hederliga Wilckens fat
Så jag kanske kritiserade övningen till min chef idag och det kanske var min chef som kom på idénPersonalmöte
Samarbetsövning
Bygga ett torn av matvaror
Nej bara nej
Fattar verkligen inte poängen med sådana övningar
Oj Här har jag fått höra biopsier är det säkraste och ger man inte utslag på blodprov så har man absolut inte gluten blev till och med nekad blodprov som vuxen med anledningen att det togs ett som barn och då var det negativt så jag kunde inte ha det. Sen landade jag själv i att jag är lite känslig även om jag eg tål det, blir jämnt dålig i magen av pasta, om jag äter bröd flera dagar i sträck etc men tål det i övrigt.
Men då förstår jag definitivt att ett formellt test blir jobbigt Hoppas klådan försvinner fort igen är ju så lurigt med gluten eftersom det finns i så mycket man oftast inte tänker på.
Det är en ny policy, går det inte ner i lådan hänger vi det utanför. Det är vad kunderna velat ha. Trädde i kraft 1/11.Surar över postnord.
Nu lämnar de paket som är för stora för brevlådan på min dörr istället för till Ica.
puckon…jag vill inte det pga stöldrisken
Jag hällde ut en flaska när jag städade skafferiet sist. Jag tyckte verkligen inte om den.Åh, nu saknar jag Blossa Earl Grey
Känns ju sådär lagom bra. Jag har två kilometer till min brevlåda, och passerar absolut inte dagligen. Det gäller att välja bort postnord när man beställer saker alltså. Men tack för informationen!Det är en ny policy, går det inte ner i lådan hänger vi det utanför. Det är vad kunderna velat ha. Trädde i kraft 1/11.
Vi är inte heller glada åt det om det är nån tröst.
Vi hade steget fastmonterad på väggen där vi bodde innan. Vi hade ofta katten på taket.Man ska ta ner stegen så fort sotaren är färdig. Annars kan det hända att katten klättrar upp på taket.
Har jag hört - alltså.
Bra tips! Har funderat på att köpa en länge ändåNär jag ska ha långa lektionsdagar i kalla ridhus tar jag ofta med elfilt. Så kan man sitta och värma sig lite då och då iaf.
Kanske ngt för dig?
De är ju underbara att ha öht hemma med. Har man spänningar är ju värme skönt också.