Mamma fick den i present 1998 och minns inte var den kommer ifrån.Var kommer den där pläden ifrån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mamma fick den i present 1998 och minns inte var den kommer ifrån.Var kommer den där pläden ifrån?
Har påbörjat ett par stickade ankelullsockar för att tassa omkring i inomhus
"Bara" foten och en socka till kvar att sticka
Visa bifogad fil 79210
Ännu värre med fingervantarDet värsta med att sticka sockor, man behöver oftast två..
Grattis!Firar födelsedag genom att ha slutfört skärbrädan samt köpt torkad lunga och buffelhorn till hundarna.
Ett nyss inoljat redultat, vaxandet får kunden själv fixa efter någon dag.
Visa bifogad fil 79202
Firar födelsedag genom att ha slutfört skärbrädan samt köpt torkad lunga och buffelhorn till hundarna.
Ett nyss inoljat redultat, vaxandet får kunden själv fixa efter någon dag.
Visa bifogad fil 79202
Ja du, så brukar jag jag också tänka. En och en halv timme senare står jag vid kylskåpet och letar efter något att äta....Hemkommen efter ett födelsedagsfirande, jag har svullat både smörgåstårta OCH marängtårta
Middag idag? Jag tror inte det...
Tack! Trodde först du varit i mitt hem och fotat då jag har en 3dprint av majoras mask som jag målat likadant
Tack! Ja, eller det är vaxolja så inte ren vax bara. Ökar livslängden och vaxdelen täpper igen ojämnheter samt gör den vattenavvisande.GRATTIS!!!
Vaxar ni skarbrador i Sverige? Hur ska man da skara pa dem?
Tack! Ja, eller det är vaxolja så inte ren vax bara. Ökar livslängden och vaxdelen täpper igen ojämnheter samt gör den vattenavvisande.