Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Andas ut..

Hade möte med chefen i morse och det gick kanon. Nu är bollen i rullning för att vår arbetsplats med ena kollegan ska bli bra.
Efter samtalet berättade han för mig att han och chef nr 2 (de är även bästa vänner) diskuterade lite om vad det kunde vara som jag inte ville berätta över telefon och de hade kommit fram till två alternativ.

1 Jag är gravid
2 problem med kollegan.

Jag har alltså 2 så fantastiska chefer som trots att de väldigt sällan är på plats där jag sitter snappat upp lite om hur kollegan betett sig. De var väldigt glada över att jag kommit och berättat. ❤

Så mycket som jag nojja över detta. Köpte lite tulpaner och en semla för att "fira" 😁
 
Har ont i halsen, verkar vara blåsor. Min senaste tenta har försvunnit i cyberspace (jag har kvar originalet på min dator men det lär inte hjälpa) och jag tror att jag lär få skriva om den. Som om det inte finns annat att göra.

Barnet somnade redan 16.30, sover än. Kanske blir en tidig morgon 😅
 
Roar mig med att kolla på hästgårdar till salu i Horse & Hound. Priserna :nailbiting: Attraktiva :crazy:

De flesta är fula inne och ute, plus det verkar inte vara mycket mark som tillhör många så man undrar över hagar.
 
Har ont i halsen, verkar vara blåsor. Min senaste tenta har försvunnit i cyberspace (jag har kvar originalet på min dator men det lär inte hjälpa) och jag tror att jag lär få skriva om den. Som om det inte finns annat att göra.

Barnet somnade redan 16.30, sover än. Kanske blir en tidig morgon 😅
Men alltså om det är skolans plattform som har failat så kan det väl inte bli du som får det extra arbetet?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 111
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 793
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 881

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp