Lunchpromenad i trivsamt väder och nu ska jag äta lite pastasallad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur går det med boken ?Nä. Inte kom jag in på skrivkurs i höst heller.....
Måste ta tag i något idag. Enligt prognos (frågan är hur mycket man vågar lita på den ) ska det inte regna alls idag, och hålla uppe ända fram till imorgon kväll. Tänkte borsta av framsidan på stallet för att sedan rödfärga imorgon. Den sidan är absolut värst - södersida - så den behöver verkligen bli fixad i år!
Med den går det framåt. Jag sitter och skriver på sidan 161 just nu, och har "skramlat ihop" 53000 ord vid det här laget. Så det går bra..... Men det hade varit härligt med en chans till feedback, och att få lite nya insikter.Hur går det med boken ?
Förstår det! Duktig du är!Med den går det framåt. Jag sitter och skriver på sidan 161 just nu, och har "skramlat ihop" 53000 ord vid det här laget. Så det går bra..... Men det hade varit härligt med en chans till feedback, och att få lite nya insikter.
Det är pga diagnosen/diagnoserna de kräver intyg, inte medicineringen men om man medicinerar så kan det vara ett villkor att man tar medicinen för att man ska få köra. Gissar att det är ADHD som gäller.Jag gjorde nyss samma till min son. Blev förvånad att han behövde ett öht då han inte medicinerar alls vilket jag skrev innan i körkortsansökan.
Och 850:- tog BUP för intyget som endast krävde ett telesamtal på under minuten
Varför är boklådor så tunga och varför har jag så svårt att slänga böcker? Jag rensade innan vi flyttade och nu har jag renast bort ytterligare böcker. Men det är någon jävla spärr i mig att slänga böcker, hade någon sagt att de ville ha dem hade jag skänkt bort dem utan att blinka.
Det är pga diagnosen/diagnoserna de kräver intyg, inte medicineringen men om man medicinerar så kan det vara ett villkor att man tar medicinen för att man ska få köra. Gissar att det är ADHD som gäller.
Att skriva och skicka intyget tar mer än en minut.