Någon vill åt min kaka...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du ska söka från det datum du anländer. Iallafall enligt min väninna
Chefen då?Jo, det har ju hänt förut att det inte blir bemannat här men då sätter jag andra kollegor i klistret (de två som jag tycker om). Speciellt i dag när de ska hämta på dagis, och gå tidigare. Plus att jag sätter alla studenter och medarbetare i klistret (är inte jag här vacklar hela arbesplatsen).
Sedan är jag alldeles för snäll och har alldeles för mycket hästtjej tänk.
Chefen tycker det ska vara bemannat. Det är det viktigaste i hela världen. Jag får inte göra någonting annat än att sitta här 9-16 om det inte finns någon som kan backa upp. Vilket är sjukt korkat eftersom det på sin höjd kommer in 10 personer om dagen, fördelat på 7 timmar. Alla mina andra arbetsuppgifter blir helt kajko, för jag får noll kontinuitet om jag ska jobba med dem en halvtimme på morgonen och en halvtimme på eftermiddagen.Chefen då?
Jag känner lite samma sak som @godisklubba , jag prioriterar mig själv framför mitt jobb
Jag menade att chefen får bemanna stationen om det är så viktigt och ingen annan finns på platsChefen tycker det ska vara bemannat. Det är det viktigaste i hela världen. Jag får inte göra någonting annat än att sitta här 9-16 om det inte finns någon som kan backa upp. Vilket är sjukt korkat eftersom det på sin höjd kommer in 10 personer om dagen, fördelat på 7 timmar. Alla mina andra arbetsuppgifter blir helt kajko, för jag får noll kontinuitet om jag ska jobba med dem en halvtimme på morgonen och en halvtimme på eftermiddagen.
Ha! Nu fick du mig att skratta rakt ut och skrämma någon stackare som gick förbi Hen kan inget av de 7(!) olika passerkortssystem vi har. Eller bokningssystemet. Eller något om blanketterna. Eller betalningssystemet. Eller växeln. Eller utlåningssystemet... jag kan lugnt säga att hen inte kan en enda sak här. Det scenariot jag får upp i huvudet är hur kul som helstJag menade att chefen får bemanna stationen om det är så viktigt och ingen annan finns på plats
Man får ju ställa upp för sina anställda som chef har jag hörtHa! Nu fick du mig att skratta rakt ut och skrämma någon stackare som gick förbi Hen kan inget av de 7(!) olika passerkortssystem vi har. Eller bokningssystemet. Eller något om blanketterna. Eller betalningssystemet. Eller växeln. Eller utlåningssystemet... jag kan lugnt säga att hen inte kan en enda sak här. Det scenariot jag får upp i huvudet är hur kul som helst
Skövde är en helt ok håla om än inte så stor.Lämnar Skövde, tur att jag inte bor i Skövde. Skulle behöva fler vänner än vad jag har för att klara mig.
Ögonen
Jag hade nog kunnat haft bägge, men inte samtidigt. Blusen ihop med något enfärgat nedtill är skitsnyggt tror jag.