Dammsugit hela huset. Ska städa toaletten, fylla på kattsand och diska tulpanvasen innan det är dags att gå ut med hundarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla tågen innan ,idag har det stått still (bor någon mil innan skövde inom hörhåll från spåret)Jag stiger upp tidigt i morgon, kommer vara i skövde 8.15 sen ska jag hem på eftermiddagen men jag måste vakna 4.
Både billigare o godare,bara att sätta på spis o ugn.Jag behöver gå ner i vikt
Utmattningen gapskrattar
För det betyder att jag måste laga mat
Vilket inte är görbart i dagsläget
Måste ha nåt hemma medBåde billigare o godare,bara att sätta på spis o ugn.
Måste ha nåt hemma med
Jag äter ju inte ute direkt
Jag äter på jobbet sen blir det en macka eller två hemma
Fan, har nog aldrig mått så dåligt eller känt med så ledsen som ikväll/ inatt, och då inkluderar jag dödsfall inom familjen, sjukdomsbesked (eget och andras), olika uppbrott och misslyckanden Eller att jag har upplevt samtliga inom en relativ näraliggande period, påverkar säkert. Det suger iaf. Vill dock prata öppet om det för mkt, men om nån är nyfiken på vad som har hänt så skicka ett PM. Uh, skulle behöva ett miljöombyte
Måste ha nåt hemma med
Gillar du gröt? Det går ju snabbt och lätt att laga till . Eller yoghurt och muesli, kanske?Måste ha nåt hemma med
Fan, har nog aldrig mått så dåligt eller känt med så ledsen som ikväll/ inatt, och då inkluderar jag dödsfall inom familjen, sjukdomsbesked (eget och andras), olika uppbrott och misslyckanden Eller att jag har upplevt samtliga inom en relativ näraliggande period, påverkar säkert. Det suger iaf. Vill dock prata öppet om det för mkt, men om nån är nyfiken på vad som har hänt så skicka ett PM. Uh, skulle behöva ett miljöombyte