Ätit alldeles för mycket tårta och kollar youtubevideos. Hade hoppats dottern skulle somna så jag får bestämma vad som ska visas på tvn en stund, men icke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl bara ett annat avsnitt hon är med på? Eller minns jag fel? Vi har BBC brit på teven och jag spelar in varje avsnitt så jag har nog sett en delÅh, älskar henne! Har du sett dom andra avsnitten hon är med? Miriam, Greg Davis och Miranda Hart är tre av mina favoritgäster på GNS
Sitter på Strömsholm med Ville, han hade ändå en oändlig tur. Han sprang rakt in i sidan på en bil, hade han kommit framför bilen hade det varit betydligt värre.
Nu väntar vi på röntgen och jag håller på att svettas ihjäl i jaktkläder och kängor. Vi var bara in hemma och slängde in vapen och hämta Villes papper.
Sitter på Strömsholm med Ville, han hade ändå en oändlig tur. Han sprang rakt in i sidan på en bil, hade han kommit framför bilen hade det varit betydligt värre.
Nu väntar vi på röntgen och jag håller på att svettas ihjäl i jaktkläder och kängor. Vi var bara in hemma och slängde in vapen och hämta Villes papper.
Jag kan minnas minst två till iaf. Ett med Mathew Perry och ett med Will.I.Am. Trooor det ska finnas ett eller två till som är gamla men minnas inte dom gästerna.Det är väl bara ett annat avsnitt hon är med på? Eller minns jag fel? Vi har BBC brit på teven och jag spelar in varje avsnitt så jag har nog sett en del
Fast Graham är nog stjärnan
❤ Det såg inte ut som skelettskador vid första röntgen men han blir kvar över natten för kontroll och smärtlindring. Det är fan jobbigt att gå ut med ett tomt koppel.