Magen är knas
Grisarna skriker på godis haha
Katten tycker att jag ska sova.
Ska snart lyda henne
Man ska alltid lyda sin härskarinna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Magen är knas
Grisarna skriker på godis haha
Katten tycker att jag ska sova.
Ska snart lyda henne
Åh, älskar henne! Har du sett dom andra avsnitten hon är med? Miriam, Greg Davis och Miranda Hart är tre av mina favoritgäster på GNSJag tittade just på Graham Norton show med bl.a. Alan Cumming och Daniel Radcliffe, men .. men! Miriam Margolyes är också med och hon i kombination med de alla fick mig att skratta så att jag grät! Ett som jag minns särskilt är att hon frågade plötsligt om männen hade förhud Alltså hon är GULD
För att vara rättvis så var det faktiskt Alan som tog upp det först vid 21:40 i videon men Miriam finner det genast fascinerande nog att fråga alla hon är så rättfram
"Men are dirty! [...] You know the word smegma?"
Tillägg: Nu gråter jag av skratt igen
Min sambo känner en som varit med i Lyxfällan. Han blev bland annat tillsagd att inte öppna sina räkningar innan så att det skulle bli en stor hög. Visst han hade ju problem annars skulle han ju inte sökt men inte alls så mycket som programmet ville framställa det.Ja, det är ju sällan man blir överraskad kan jag tänka mig. Men det är väl scriptat en hel del får man hoppas.
En tjej i min skola var med i "Du är vad du äter". Det var ju vääääldigt mkt scriptat som inte är någon del av hennes liv IRL.
Samma en jag växte upp med var med i ngt nanny-program. De fick ju skriva på papper om att produktionen fick ge dem storys etc som de skulle dra.
Plus att jag har extra svårt att motivera mig när sambon sover, vill inte väcka sambon som ska sova till typ sex sjutidenSvårt att motivera mig, idag skulle det vara sol men det regnar