Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska nog kolla på en film och sen sova tidigt :)
Imorgon ska jag jobba 7.30-17 och därefter direkt till stallet. Hovslagaren ska sko båda ponnyerna men tanken är att ponny nummer ett redan är klar när jag kommer dit :)
 
Brr. Hemma efter en (långsam och brände knappast många kalorier, men det räknas ändå!) promenad. Passade på att gå förbi återvinningen, panta lite flaskor osv. Ska värma upp händerna så att jag kan göra mig klar för kvällen, sen är det dags att försöka sova.
 
Heter din lastbil the red lightning eller? Ser det i hörnet på fotot som verkar komma från någon kamera, kommer ditt användarnamn därifrån? Blev orimligt nyfiken :D
På tal om användarnamnet (såg att ja inte svarade fullt ut 😅) , om jag inte missminner mig har jag för mig att du kollade på anime också?
Vet inte om du är bekant med Hack//Sign, men det är en karaktär i den serien som heter Crim, han kallades även The Red Lightning och var en av mina favoriter.
Där började det, alltid behållt Red från det när jag haft andra användarnamn, men just det ursprungliga är ett jag ofta återkommer till.
Idag är det mer min "personlighet" på nätet så att säga eller hur man ska beskriva det.
 

Bifogade filer

  • 1024_crim.jpg
    1024_crim.jpg
    121,4 KB · Visningar: 14
Är fruktansvärt trött. Vill gå och lägga mig men då måste jag ju ställa mig upp och borsta tänderna och mata katten och... Så jag är fast på buke i stället. Men jag vill verkligen gå och lägga mig!
 
Sådär..... Har gjort en mindfulness-övning med "medvetna rörelser" så nu känns både kropp och hjärna sköna och avslappnade.... Nu ska jag krypa till sängs och förmodligen sova BRA mycket bättre än jag gjorde föregående natt...... :)

Igår morse (när jag hade somnat om en stund på morgonkvisten) drömde jag att jag blev bestulen på min mobiltelefon, men att jag fick tillbaks den snabbt igen. Läskigt detaljerad dröm var det..... :nailbiting: Idag fick jag en avisering som uppmanade till att säga vad jag tyckte om Djurgårdens Ridskola..... Jag har INTE varit 60 mil hemifrån det senaste dygnet - jag lovar....... :confused::eek::D Lite creeeeeepy sammanträffande......... :nailbiting:
 
Så, nu lägger jag ner bilproblemen. Skickade ett sista mail till firman och gav dem en chans att ge mig en tid på verkstad. De svarade att de inte tänker göra något. Så nu överlåter jag det till ARN och Konsumentverket.
Blir skoj att lägga ut ännu mer pengar på biljäkeln.
Himla trist agerande från deras sida :(
 
Sådär..... Har gjort en mindfulness-övning med "medvetna rörelser" så nu känns både kropp och hjärna sköna och avslappnade.... Nu ska jag krypa till sängs och förmodligen sova BRA mycket bättre än jag gjorde föregående natt...... :)

Igår morse (när jag hade somnat om en stund på morgonkvisten) drömde jag att jag blev bestulen på min mobiltelefon, men att jag fick tillbaks den snabbt igen. Läskigt detaljerad dröm var det..... :nailbiting: Idag fick jag en avisering som uppmanade till att säga vad jag tyckte om Djurgårdens Ridskola..... Jag har INTE varit 60 mil hemifrån det senaste dygnet - jag lovar....... :confused::eek::D Lite creeeeeepy sammanträffande......... :nailbiting:
Är det sån där tänk på vänster hand osv?
 
Det susar och viner. Något som låter som en knarrande gren.
Mörkret är stort.
Kommer elen få vara kvar natten igenom?
Frysen brummar även den. Undrar hur gammal den är. Femton år? Tjugo år? Säkert en riktig elslukare.
Det ska blåsa även imorgon men min älskade sol kommer också! Den stora gula som vi ser på himmelen.
Den som gör att livet här över huvud taget existerar.
Ikväll blir det inga fler äventyr (hur mycket av äventyr det nu kan tänkas ha varit en tisdag som denna)
Håret är trassligt. Tog fram saxen och blängde på den men la ifrån mig den sen igen. I frustation skall inga beslut tagas.
 
Är det sån där tänk på vänster hand osv?
Nej, just detta är en serie mjuka stretching-rörelser som man kan göra sittande eller stående. Men den du tänker på kanske är kroppsscanning? Ett sådant program har jag också. Man blir MYCKET avslappnad av det, så jag brukar göra den övningen innan jag går och lägger mig. Ibland EFTER jag har gått och lagt mig också faktiskt.
 
Varit uppe en timme och bara myst. Bäddat, druckit te, startat en tvätt. Är LEDIG idag - hur sjukt är inte det? Kommer vara ledig varje onsdag :love: Nu ska jag plugga någon timme och sen åka till jobbet och få undan lite praktiska saker som behöver fixas och planera lite, så jag slipper stressa på torsdag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
543
Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
736
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 206
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 196
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp