Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Puh, jag blev andfåddJag har en lite galen vecka.
Visste att jag hade tandläkartid på Onsdag eftermiddag, och me being me med fobier och liknande ville jag verkligen inte försöka bolla någonting på kvällen - så jag bad om Tisdagen ledig så att jag kan göra mina privata städhus som jag vanligtvis gör på Onsdagen, på Tisdagen istället.
Fast forward frågar en av mina andra kunder om jag kan hjälpa dem städa upp efter en fest den här helgen, och jag tänker att visst - jag är ju ledig på Tisdagen och gör EGENTLIGEN ingenting på Onsdag morgon, så jag kan ta på mig den extra tjänsten på Tisdag morgon, göra Onsdagseftermiddagen sedan - göra Onsdagmorgon på Onsdagen som vanligt och sedan sköta Torsdagen (också privata kunder) som om ingenting har hänt.
Igår insåg jag att jag även har mitt extra-extrahus som jag bara städar var tredje vecka just den här veckan, så jag åkte dit efter mitt primära jobb igårkväll....också nu är jag trött och vet inte vad jag gör - men jag tror att jag ska till tandläkaren imorgon och jag är jättenervös!
Planen är i alla fall hundpromenad och städhus på morgonen, sedan fasaner och gym och sedan whatthefuckever innan tandläkaren och ledig kväll.
... och andas ut.
@tanten och @FjordfrälstVärme”slag”? Prova med vätskeersättning om du har.
@tanten och @Fjordfrälst
Jag har för ovanlighetens skull spenderat dagen frysande i bil och inomhus. Jag har druckit normalt och inte blivit varm öht. Har också ätit bättre/oftare än normalt. Så det är skumt!
Är dock lite bättre efter mat och soffhäng. Lär inte ha problem att sova inatt dock. SÅ trött!
Sitter på balkongen och tittar på svalornas luftakrobatik
AC... Jag behöver oftast den inte, men när jag ska sova är den GULD värd ! Så nu är den igång och susar svalt ovanför mitt huvud.
De första sommarlovsdagarna har varit VÄLDIGT lata... Har läst ut en bok. Bakat paj. Släktforskat. Promenerat.
Ni kan få våra på jobbet som far runt inne. Häromdagen kom de mellan rutan och stativet på en rullande truck. Eller så kommer de mellan lackeraren och filtret där hon står och målar. Sitter på filtret och skäller på lackeraren när hon målar.De har kommit hit nu, lite senare än vanligt och honkattan har i vanlig ordning problem med dem