OkTill skillnad från andra, så återkommer inte jag när jag lämnat. Har begärt att få mitt konto raderat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OkTill skillnad från andra, så återkommer inte jag när jag lämnat. Har begärt att få mitt konto raderat.
Värme”slag”? Prova med vätskeersättning om du har.Fattar inte vad det är med mig. Mår skitkonstigt. Förhöjd puls, skakig och känner mig svimfärdig. Varit så nu några h fram och tillbaks. Sambo fick göra klart maten.
Hoppas mat och ligga i soffan och se serie fixar det. Och liten pappi på bröstet!
Jäkla NederländernaHar sett klart två mycket händelserika matcher. Nu är det snart dags för kvällens andra omgång av dubbla skärmar
Fattar inte vad det är med mig. Mår skitkonstigt. Förhöjd puls, skakig och känner mig svimfärdig. Varit så nu några h fram och tillbaks. Sambo fick göra klart maten.
Hoppas mat och ligga i soffan och se serie fixar det. Och liten pappi på bröstet!
Tog bilen till en badplats, det var fint. Nu hemma igen och har slagit mig till ro på soffan. Funderar på vad jag ska snacksa på
Så nyttig är inte jag ikväll, ikäll tarvas det chips (salt!)Här kommer det bli vattenmelon, nektarin,persika, jordgubbar och lite bigarråer. Men först göra klart mina sysslor
Du kommer att vara saknadTill skillnad från andra, så återkommer inte jag när jag lämnat. Har begärt att få mitt konto raderat.
Drick mer!Fattar inte vad det är med mig. Mår skitkonstigt. Förhöjd puls, skakig och känner mig svimfärdig. Varit så nu några h fram och tillbaks. Sambo fick göra klart maten.