Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Byt tandläkare!!!Alltså, det är ju inte konstigt om man är skeptisk till tandläkare...
Första besöket: kommer in en halvtimme sent, förvisso för att de fick in ett akutbesök, men det fick jag ingen info om förrän efter 25 minuter, när de frågade om jag ville vänta 5 minuter till eller ha en annan tid...
Andra besöket: Inställt på plats eftersom de gett mig fel info om det lugnande jag skulle ta innan. Jag får en sjujävla ångest bara av att boka tid och det är med nöd och näppe jag klarar en vanlig undersökning utan lugnande, så att faktiskt åtgärda något utan... Nej, det är inte ett alternativ. Ändå försökte de övertala mig att göra det utan, och i bitter ton börja babbla om att det faktiskt kostar pengar med lugnande och det är säkert inget jag har råd med ändå
Jag hade två tider bokade för att fixa olika saker, så vi sa att jag istället bara kommer på den andra tiden som var bokad. Kort innan den tiden får jag ett samtal från dem. Den bokade tiden är för kort för det som ska göras, så vi behöver ändå boka en ny tid.
Imorgon skulle jag då till sist besöka tandläkaren för att faktiskt göra någonting. Jag skulle få recept på lugnande som kunde hämtas ut på apotek innan, så att jag kan ta det hemma och slippa sitta hos dem i en dryg timme i väntan på någon effekt. Well. Jag har inte fått något recept på något.
Så. Imorgon får jag ringa dem när de öppnar och fråga vad som händer. Jag blir inte ett dugg förvånad om de säger att vi åter igen får boka om tiden och ta det hela en annan dag. Jag hoppas innerligt att de är bättre på att fixa tänder än vad de är på att boka tider och fixa recept...
Jag vet inte vad det är men jag vet att jag också vill ha det
Samma här, fruktansvärt.Försöke göra ett itet ryck i trädgårdslandet. Svetten rann så jag inte såg nåt (nackdelen med glesa ögonbryn) och jag blev andfådd av värmen. Nu sitter jag inne och försöker få i mig vatten.
HATAR HETTA!
Jag vet inte vad det är men jag vet att jag också vill ha det
Jag sover på övervåningen så är de varmt, så är det jättevarmt i sovrummet.Badar svalt med öppet fönster ovanför huvudet. Bästa sättet att lindra en ömmande kropp i värmen. Sen ska jag försöka sova tidigt!
Ja, jag är lockad att göra det. Men vet inte hur man hittar någon som är bättre. Den här fick jag ändå rekommenderad av en bekant, å andra sidan hade just den tandläkare bekantingen rekommenderat slutat jobba där så eh... Jag vet inte.Byt tandläkare!!!