@Cattis_E Kanske vill köpa?Jag har alltså fått presentkortet från jobbet, som någon slags plåster på såren för ett kaosigt år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Cattis_E Kanske vill köpa?Jag har alltså fått presentkortet från jobbet, som någon slags plåster på såren för ett kaosigt år.
Själv har jag precis råkat ghosta på mötaSitter och blir ghostad på ett teams-möte. Jokes on them, jag älskar inställda möten.
Man får intala sig att motparten blir lika glad som jag över fri lekSjälv har jag precis råkat ghosta på möta
Helt tappat hjärnan, och tidsuppfattningen, idag.
Men det gick bra ändå.
Inbillningsfrisk var det ja.....Pratat med trevlig sköterska på reuma. Hon övertalade mig om att komma på ett läkarbesök. Ngt jag tyckte var onödigt men hon intygade att det fanns tid för mig och att de "väldigt gärna" ville träffa mig. Tillåt mig att tvivla men jag accepterade.
De har inte sett mina krampanfall men nog de mindre och de har ju sett märkena efter det, de har ju sett hur seg jag är dagen efter migränanfall osv.Har dina kollegor sett dig få ett ep-anfall nån gång? De kanske behöver se för att förstå hur du påverkas.
Det är därför jag inte skriver in mig på AF. Det är inte värt allt strul.Pust. Äntligen är instruktionerna klara.
I korthet, om du inte är sjuk (vab och liknande) får du inte vara frånvarande. Ansök aldrig om semester. Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan har olika regler och arbetar efter olika lagrum. Vad som är ogiltig frånvaro kan betyda en varning från Arbetsförmedlingen och upp till 45 dagars sanktioner hos Försäkringskassan. Ergo du får inga pengar.
Detta har tagit mig fyra dagar, 13 sidor (iofs modell större textstorlek) och idogt terroriserande av AF och FK.
Jag kan iofs tycka att om du varit inskriven i JOB under flera år, vilket vissa är. borde de få några dagars 'semester'. De har skärpt och ändrat reglerna så nu får du bara vara borta om du ska till en familjemedlems begravning och liknade.
Vilken snygg lokal!
Hur kommer det sig att du är så stressad nu? Kan du göra någon förändring som hjälper dig?Kollar film och stressnivån är genom taket.
Har min uppsats som ska in.Hur kommer det sig att du är så stressad nu? Kan du göra någon förändring som hjälper dig?