Tror jag avslutar jobbet för idag. Potatis och lax står på matsedeln idag och efter middagen ska äldsta dottern rida och jag hänga med och köra shettisen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Brukar det inte se ut så när man har haft ett plåster på ett tag?Gjorde illa fingret i förrgår, tycker inte det ser bra ut så nu sitter jag i telefonkö till vårdguiden... Tog bort plåstret nyss och huden under är helt vit
Inte så som det var nu. Men jag kom fram till vårdguiden iaf och fick höra att jag skulle avvakta. Nu är det bättre så jag känner mig lugn igen.Brukar det inte se ut så när man har haft ett plåster på ett tag?
Den är nog här hos mig , har en nyckel som jag inte vet var den går. Den låg här i en nyckelknippa när jag flyttade in.Hyresvärden har upptäckt ett rum på jobbet jag inte visste fanns. Ingen aning vilken nyckel som kan gå dit. Är nyfiken ju! Ska nu försöka hitta vilken av alla tusen "vet inte vilken nyckel det här är eller var den går men vi lägger den i den här lådan"- nycklar.
Har fått magsjuka någonstans ifrån. Jag är ju verkligen aldrig sjuk och särskilt inte i magen. Inte ens noroviruset fick jag trots att hela arbetsstaben OCH mina föräldrar som bodde i samma lägenhet åkte dit, och nu när jag inte träffar en människa får jag världens diarré? Kul kul. Jag kan inte ens nyttja min enda promenad ordentligt, så långt ifrån huset vågar jag inte.
Jag tror att det är Boris fel! Det är en plott som alla andra visste och det var därför de hordade toapapperet redan från början.
Eller också var det resterna av den där fisksalladen jag åt till frukost?
Haha jag hade inte heller kunnat hålla migMin chef bor i slott. Tydligen finns det ett rum i källaren som bara ägaren får gå ner i, någon gammal tradition. Hans döttrar har aldrig ens varit nyfikna på vad som finns där! Hade det varit min far hade jag tagit mig in i det där rummet för längesen! Hur kan man inte vara nyfiken?!
Men alltså Namnen!Fick dela på grisarna
Panik bara muckade gräl.
Men nu är de lite nöjda
Trodde dock jag hade Skrik längst bort men det var visst Panik
Visa bifogad fil 47567