Vad gör vi? Del CLXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är trött men vaken i alla fall.
Tvättmaskinen är i gång, diskmaskinen likaså. Spion har varit ute, och jag har ätit frukost. Nu känner jag för att sova igen....
 
Regnat i natt.
Nu ska jag snart plugga lite matte.
Skulle behöva sitta vid mitt skrivbord men där är datorn, så får sitta vid köksbordet.
Måste köpa lite mjölk med.
 
Ridit en sväng i skogen 😊
IMG_4589.jpeg
 
Måste ta en sväng in till tätorten, tror jag. Färgen är så GRYMT tjock i speglarna på dörren att jag behöver åka och köpa en smalare färgskrapa för att komma åt ordentligt. Resten kör jag ju med en rätt bred spackel, men det funkar dåligt där...
 
Ugh...måste ge mig på dörren och färgborttagningen igen... Har varit och köpt skrapa som bör passa lite bättre. Men jag försöker fundera ut vad jag kan sitta på när jag gör nedre halvan. Får kolla om den lilla pallen vi har kan funka. Jag satt på verandregolvet innan, och sedan kunde jag knappt ta mig upp efteråt...såg nog ut som 90-åring... :D (Nej, det är inget alternativ att haka av dörrarna).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 198
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 956
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 135
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp