Vad gör vi? Del CLXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mötte upp särbon idag i Falun och han bjöd mig på lunch, Kina/Thai-buffé och attans vad gott det var! Helt överkomligt pris i dagens läge också, 125kr/person :up: Fast vi tyckte det var så gott och så bra service att vi dricksade när vi gick också
:laugh:

Edit: De hade flera olika varmrätter, diverse friterat (inkl samosas, lite ovanligt häromkring) samt sushi. Särbon tyckte sushin var nästan lika bra som min ;) :D
Samosa :d:d:d
 
"En svensk tiger" :angel:

Skämt åsido. Myndigheterna har vål sagt att man inte ska yppa något, nånstans. om man märker någon annorlunda aktivitet som ev kan vara försvarsbetonad.

Och håller truten ;)

1673548912321.jpeg
 
Tycker lite småsynd om mig själv. Fyller år, men magen har ballat ur igen så jag mår ganska pyton. Blir således ingen tårta, men jag hade ändå inte haft någon att äta den med. Dagar som den här blir man liksom extra påmind om att vänskapskretsen är liten. Mycket liten. Men jag har ju heller ingen ork att göra något åt det. Jag gillar att vara för mig själv, men ibland blir det ändå... ensamt. Tur att jag har mina kisar i alla fall. ❤️
 
Tycker lite småsynd om mig själv. Fyller år, men magen har ballat ur igen så jag mår ganska pyton. Blir således ingen tårta, men jag hade ändå inte haft någon att äta den med. Dagar som den här blir man liksom extra påmind om att vänskapskretsen är liten. Mycket liten. Men jag har ju heller ingen ork att göra något åt det. Jag gillar att vara för mig själv, men ibland blir det ändå... ensamt. Tur att jag har mina kisar i alla fall. ❤️
Grattis på födelsedagen även om det inte blev den stora dag du önskar dig. Förutom dina kära katter så har du även oss på buke. :heart
 
Tycker lite småsynd om mig själv. Fyller år, men magen har ballat ur igen så jag mår ganska pyton. Blir således ingen tårta, men jag hade ändå inte haft någon att äta den med. Dagar som den här blir man liksom extra påmind om att vänskapskretsen är liten. Mycket liten. Men jag har ju heller ingen ork att göra något åt det. Jag gillar att vara för mig själv, men ibland blir det ändå... ensamt. Tur att jag har mina kisar i alla fall. ❤️
Grattis <3

Förstår dig precis <3
 
Blev ju inte direkt glad när jag kom hem från jobbet och såg detta: ungkattskrället hade ju vält palmen IGEN och nu även haft av den på ett ställe. Visa honom och skälla behövde jag inte mycket då han inte är det där klassiska katt- "jaha än sen?" utan snarare hund-:"offerkoftan" och visar att han är medveten om att han gjort nått dumt, vår älskade buskatt 🥰. Sen direkt till stallet och eftersom jag ju såklart var så TRÖTT efter lång arbetsdag kändes inte ridning som det bästa alternativet utan fick bli en kvart i lina på volt över bom i skritt och trav och så in i boxen och fortsätta äta insläppshö som pållan ju behövde och ville 😊.
Hemma hade älsklingen stekt pannkakor, jag slängde ihop cowboysoppa och så Farmen och medan sambon tittar på Marko&Irma tänker jag slumra till på soffan 😴.
 
Tycker lite småsynd om mig själv. Fyller år, men magen har ballat ur igen så jag mår ganska pyton. Blir således ingen tårta, men jag hade ändå inte haft någon att äta den med. Dagar som den här blir man liksom extra påmind om att vänskapskretsen är liten. Mycket liten. Men jag har ju heller ingen ork att göra något åt det. Jag gillar att vara för mig själv, men ibland blir det ändå... ensamt. Tur att jag har mina kisar i alla fall. ❤️
Grattis!🥳 Ledsen att du är mer ensam än du vill vara idag på din dag. Tur att du har dina fina, fina katter. Och buke. :heart
 
Tycker lite småsynd om mig själv. Fyller år, men magen har ballat ur igen så jag mår ganska pyton. Blir således ingen tårta, men jag hade ändå inte haft någon att äta den med. Dagar som den här blir man liksom extra påmind om att vänskapskretsen är liten. Mycket liten. Men jag har ju heller ingen ork att göra något åt det. Jag gillar att vara för mig själv, men ibland blir det ändå... ensamt. Tur att jag har mina kisar i alla fall. ❤️

bday-865.gif



Hoppas du, Älva och Juno ändå har en bra dag, Megara hälsar och nospussar (dig, inte några ickiga fyrbenta).
 
Tycker lite småsynd om mig själv. Fyller år, men magen har ballat ur igen så jag mår ganska pyton. Blir således ingen tårta, men jag hade ändå inte haft någon att äta den med. Dagar som den här blir man liksom extra påmind om att vänskapskretsen är liten. Mycket liten. Men jag har ju heller ingen ork att göra något åt det. Jag gillar att vara för mig själv, men ibland blir det ändå... ensamt. Tur att jag har mina kisar i alla fall. ❤️
Grattis på födelsedagen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
700
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
17 698
Senast: Mineur
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 941
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp