Snurrfian
Moderator
Jag tittar på min öppnade flaska som jag vill ta ett glas ur, men jag måste åka och handla först.Börjar längta efter att få öppna den där vinflaskan jag köpte häromdagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tittar på min öppnade flaska som jag vill ta ett glas ur, men jag måste åka och handla först.Börjar längta efter att få öppna den där vinflaskan jag köpte häromdagen.
Jag ska nog göra slut på portvinet ikväll. Ser fram emot det!
Precis samma här, eller nej jag tänkte öppna en flaska. Så bara att hoppa in i bilen och pallra sig iväg!Jag tittar på min öppnade flaska som jag vill ta ett glas ur, men jag måste åka och handla först.
Jag väntar mest på att någon annan i familjen ska komma hem, vi har en gästhund som har lite tendenser till seperationsångest så jag vill inte lämna henne själv här hemma. Hemma hos sig är hon trygg men här står hon och piper utanför dörren bara jag går på toa. Men snart borde första ungen dyka upp så sen kan jag åka!Precis samma här, eller nej jag tänkte öppna en flaska. Så bara att hoppa in i bilen och pallra sig iväg!
Jag tittar på min öppnade flaska som jag vill ta ett glas ur, men jag måste åka och handla först.
Portvin var ordet. Kanske ska börja tulla på min tunna, den innehåller ca 7,5 liter...Mm... portvin
Ok, bestämde mig precis att jag får gå från jobbet nu!Färdighandlad! Visa bifogad fil 40173
Fil/yoghurt.Ont i huvudet av SKL och SCB. Har diskat och funderar nu på bästa sätten att smutsa ner den igen, aka laga mat. Inga tomater så jag kan göra en sallad, ingenting i frysen, förutom, ja! Köttfärssås. Stoppar jag in den i micron och kokar spaghetti så minimeras disken. Just nu är det på nivån. Vilken mat kräver minst disk? Om man undantar ramennudlar och mackor.
Fil/yoghurt.