Nyklippt, så himla skönt
Visa bifogad fil 34122
Snyggt! Jag tycker du fått till fin färg också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nyklippt, så himla skönt
Visa bifogad fil 34122
Känner mig liten och ynklig idag. Det har varit mkt länge nu och pms på det gjorde sitt. Tänker kura ihop mig i sambons famn framför en bra film ikväll. Och äta marängsviss!
Hur ska de sitta?Visa bifogad fil 34146
Är inte det här de snyggaste gardinomtag som skådats? Jag älskar dem, partner vill sälja dem. Vi har en förhållandekris.
Visa bifogad fil 34146
Är inte det här de snyggaste gardinomtag som skådats? Jag älskar dem, partner vill sälja dem. Vi har en förhållandekris.
Menar du håret? Det är originalSnyggt! Jag tycker du fått till fin färg också
Ja, bättre än på länge.Låter som du haft en bra dag
Men de är kul att släktfoska, nu har mitt stannat av liteIbland blir det så sorgligt när man släktforskar..... Tänk att vara frånvarande från skolan pga "utan kläder".... Ja, det fanns alltså en frånvarokategori som man kunde kryssa in när eleven var hemma från skolan pga att de saknade ordentliga ytterkläder och/eller skor.....
Det är VÄLDIGT roligt och väldigt intressant/lärorikt ! Man kan lära sig otroligt mycket om hur livet var för folk i olika tidsperioder. Ibland mycket mer än vad man får ut av historieböckerna, tycker jag.Men de är kul att släktfoska, nu har mitt stannat av lite