Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste ned och handla mat, men har ingen aning vad jag vill äta. Helt nollställd.
Nähä?Något gott?![]()
![]()
Jag blir orimligt provocerad!Något gott?![]()
![]()
Jag hade behövt rensa typ en gång i veckan om jag inte haft en sil i badkaret som fångar upp mycket hår! Borstar aldrig håret, så mycket faller av där när jag "borstar" med fingrarna efter att jag haft i balsam.Sådär, bockat av första punkten och städat ur brunnenhur jag kan ha något hår kvar öht är en gåta mtp hur mycket som kloggat upp. Nu en kopp te.
Vi har äntligen fått regn här eftre veckor av sol, och vilken skillnad det gör! Både för pollen, damm och grönskan.![]()
Med tanke på att gamla soffan hörde ihop med den här fåtöljen... fåtöljen är förvisso superskön att sjunka ner i. Det var inte soffan.
Visa bifogad fil 165840
Men du krossade väl kornen iaf?!Bakar en sockerkaka, upptäckte under bakandets gång att jag saknade socker
Tog pärlsocker. Hur ska det gå?
Alltså… nejMen du krossade väl kornen iaf?!
Jag har precis satt mig med en kopp kaffe och lite glass med vindruvor
Pysslat med lite omplanteringar av gurka och tomat, lagt dahliaknölar i uppväckningspåsar och återplanterat mina pelargoner som några 4-benta huliganer tyckte var felplanterade![]()
Ohhhh, spännandeAlltså… nej
Men jag vispade ägg och socker och det blev rätt okej
Men jag vet, jag borde ha gjort det. Allt socker kommer ligga i botten![]()
Servera den upp och nerAlltså… nej
Men jag vispade ägg och socker och det blev rätt okej
Men jag vet, jag borde ha gjort det. Allt socker kommer ligga i botten![]()
Den blev lite torr men ätbar! Inte säkert det var sockrets fel direktOhhhh, spännande
Du måste uppdatera oss sen hur det blev ju![]()