Ja jag gav upp och kollar på youtube nu istället. Men det är också på engelska iallafall!
Bra där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag gav upp och kollar på youtube nu istället. Men det är också på engelska iallafall!
Som när dotterns kusin fyllde och vi var där. Kusinen hittade en oerhört stor spindel stod och ylade som en prärievarg. Dottern mycket mindre plockade ut den. Varje gång den kvällen personen passerade stället flög hon i taket. Trots att den attackerade saken var borta sedan länge.Häromdagen var det en syrsa. Idag fick jag lyfta undan en skalbagge.
Två kvinnor i soffan bredvid studsade upp och anledningen var tydligen en liten skalbagge. Jag flyttade skalbaggen och kvinnorna kunde sätta sig igen.
Kokar i en gryta på en spis.Tvätten upphängd på tork. Så behöver bara gå ner en gång till. Har insett att jag har fem blåa klänningar av olika modeller och nyans. Nej, jag vet inte varför. Försöker läsa på mer hur man färgar utan tvättmaskin. Borde kunna färga svart, och förhoppningsvis lila. Gul antar jag inte fungerar eller beige.
Du vet om att man får vara rädd för spindlar och annat? att man inte är en bättre människa bara för att man inte är rädd eller en sämre människa för att man är rädd?Som när dotterns kusin fyllde och vi var där. Kusinen hittade en oerhört stor spindel stod och ylade som en prärievarg. Dottern mycket mindre plockade ut den. Varje gång den kvällen personen passerade stället flög hon i taket. Trots att den attackerade saken var borta sedan länge.
Eller när det var en spindel i klassrummet ett antal tjejer stog och ylade dottern plockade ut spindel med handen. De skrikande tjejerna skrek ännu mer över att hon tog i den. Killarna skrek över att hon tog ut den så de inte kunde skrämma tjejerna....
Som när dotterns kusin fyllde och vi var där. Kusinen hittade en oerhört stor spindel stod och ylade som en prärievarg. Dottern mycket mindre plockade ut den. Varje gång den kvällen personen passerade stället flög hon i taket. Trots att den attackerade saken var borta sedan länge.
Eller när det var en spindel i klassrummet ett antal tjejer stog och ylade dottern plockade ut spindel med handen. De skrikande tjejerna skrek ännu mer över att hon tog i den. Killarna skrek över att hon tog ut den så de inte kunde skrämma tjejerna....
Loppisar brukar behöva kassar !Har tandvärk, skittrist! Hoppas på att det ska gå över som det gjort andra gånger, håller tummarna för det. Det sitter i underkäken men känns alltså ända upp i benet under ögat på samma sida och lite över näsan, och i underkäken in mot örat.
Tittar på The Rooki, en serie jag börjat se långt efter alla andra känner jag. Bra, men inte superbra, saknar The Walking Dead, men kan inte se om den ännu en gång...
Skulle egentligen i kväll packa ner lite saker jag ska skicka till ena sonen samt stoppa in lite i förrådet som inte blivit sålt ännu, i väntan på att det ska säljas, skänkas eller att jag ska släpa bort det. Blev inte så, nu heller, har skjutit på det för länge. Får ta tag i det i morgon. Helgen går så fort, ledighet går så fort!
Har mängder med pappkassar, men vill inte slänga dem, har sett att något ställe då och då önskar pappkassar i en FB grupp men senast jag skrev att jag hade fick jag inga svar. Märkligt ändå... Onödigt att slänga när folk behöver till att göra matkassar till behövande! Så får ta hand om dem också och komma på något vettigt med hur jag ska förvara dem.