Äntligen fredag. 2,5 veckor till semester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag somnade om, så nu ligger jag i sängen inklämd mellan hundar iaf Har så mycket jag borde göra, och allt är sådant son är olika grader av jobbigt utan att det ens kommer kännas speciellt bra när det är gjort. Förvisso kommer sambon hem inatt, men annars har jag absolut ingenting att se fram emot heller. Känns så meningslöst allting...Jag är också opepp... och tänker faktiskt låta mig vara det idag. Jag är redigt sliten så det behövs nog en dag utan måsten.
Om man bara är lite grann förkyld måste man ju få vara på sin arbetsplats? Lite snuva och hosta kan ju hålla i länge. Eller du menar kanske folk som är rejält sjuka med feber, osv?Känner mig pigg i dag men samtidigt känner jag att varför måste jag vara vuxen och vara på jobbet och grejer?
Är även vansinnig på kollegor som kommer till jobbet förkylda. Jag kan inte bli förkyld igen just nu! Jag ska springa halvmara om en vecka ju
Ja alltså, blek, kallsvettig, blanka ögon, hostar, nyser, snorar, andfådd av att gå och hämta kaffe 50 meter bort.Om man bara är lite grann förkyld måste man ju få vara på sin arbetsplats? Lite snuva och hosta kan ju hålla i länge. Eller du menar kanske folk som är rejält sjuka med feber, osv?
Är någon så dålig borde ju chefen skicka hem personen! Hen borde ju kunna prestera något alls på jobbetJa alltså, blek, kallsvettig, blanka ögon, hostar, nyser, snorar, andfådd av att gå och hämta kaffe 50 meter bort.
Fattar om det är lite förkylt. Men den här personen tolkar jag är mitt uppe i den värsta delen av förkylningen och har förmodligen feber.
Jag får sätta mig ute och jobba i dag.
Ja, jag håller med. Personen proppar i sig piller och jobbar mest vid datorn så lite får hen nog gjort dock. Vill samtidigt inte riktigt störa chefen som är iväg på utbildning... Knepigt.Är någon så dålig borde ju chefen skicka hem personen! Hen borde ju kunna prestera något alls på jobbet
SemestertiderVarför tar allting sån tid? Väntar på besked från försäkring, gått snart sex veckor. Väntar på Försäkringskassan, gått fem veckor. Väntar på hantverkare för offert, gått sju veckor.
Jag jobbar 100% framför datorn och skulle kanske kunna jobba max 20% om jag var så sjukJa, jag håller med. Personen proppar i sig piller och jobbar mest vid datorn så lite får hen nog gjort dock. Vill samtidigt inte riktigt störa chefen som är iväg på utbildning... Knepigt.
Jäkla folk. Inne i den lilla närbutiken igår satte en i närheten av mig i kassan att börja nysa och snorvla och jag backade automatiskt undan, har ingen lust att bli smittad om denne är sjuk.Ja alltså, blek, kallsvettig, blanka ögon, hostar, nyser, snorar, andfådd av att gå och hämta kaffe 50 meter bort.
Fattar om det är lite förkylt. Men den här personen tolkar jag är mitt uppe i den värsta delen av förkylningen och har förmodligen feber.
Jag får sätta mig ute och jobba i dag.
Men då kanske man ska ha vikarier, i alla fall på myndighet och försäkringsbolag. Eller inte lova något som inte kan hållas.Semestertider