Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_2447.webp

Jag dricker morgonkaffet.

Faaan alltså! Ska öppna på jobbet idag och hittar inte mina jobbnycklar! Känns som om jag letat överallt. Jag stängde och låste igår, men nu? Ingen aning! Fick panikringa till kollegan, så vi byter pass. Hon öppnar, jag stänger, men då behöver jag fortfarande hitta nycklarna... Var i hela världen har jag lyckats lägga dem?!

Lyckades starta min tvättid i en tvättstuga där städningen gav stora passivagressiv-vibbar :rofl::confused: Fint gjort men på något vis väldigt... mer än vanligt. Haha. Gick till affären för att köpa kakingredienser som jag glömde igår och är nu dags att kolla till tvätten. Sen tänkte jag Call the midwife då jag slarvat med det och ett julavsnitt kommer till veckan. De som brukar ligga kvar väldigt kort tid.

Handlat (tack till min bror som lät mig låna has bil över helgen :up: !), tvättat och hängt ut kläder i solen, samt ställt ut mina få prylar på loppisbordet. Hade varit SÅ kul om någon hade stannat och köpt något :) . Det finns bland annat en riktigt trevlig trearmad ljusstake och en fin hög lykta. Som bara inte passar in hos mig. Men vi bor ju inte längs en högt trafikerad väg precis (tack och lov i normala fall) så förhoppningen att det ska strömma till en massa kunder är inte speciellt stor...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 522
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
Mat Jag ska bjuda en vän på middag som är vegan, och har gått lite bet på efterrätten. Jag skulle vilja undvika substitut-produkter, typ...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 142
Senast: MJLee
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
211
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka