Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte lägga drygt 20’ på att köpa mig en egen gräddbulleNågon som kan donera sådär en 20000:- Till en dressyrsadel till Gräddbullen?
Åh! Ska du skaffa häst igen?Tänkte lägga drygt 20’ på att köpa mig en egen gräddbulle
Tror min valack som kommer tillbaka från fodervärd snart behöver sällskapÅh! Ska du skaffa häst igen?
Roligt!Tror min valack som kommer tillbaka från fodervärd snart behöver sällskap
Jag undrar om någon kan donera pengar till en häst jäklar vad de har gått upp i pris sen senast jag köpte hästNågon som kan donera sådär en 20000:- Till en dressyrsadel till Gräddbullen?
Jag tycker de rasat i pris på sistone, Fast beror på vad man letar efter såklart.Jag undrar om någon kan donera pengar till en häst jäklar vad de har gått upp i pris sen senast jag köpte häst
Min uppfattning är att det är svårsålt och att det är lite fantasipriser.Jag undrar om någon kan donera pengar till en häst jäklar vad de har gått upp i pris sen senast jag köpte häst
Yepp.Är det någon som har upplevt problem med IT haveriet? Jag läste bara om det i AB.
Jag tycker de rasat i pris på sistone, Fast beror på vad man letar efter såklart.
Jag håller koll på om det kommer ut någon intressant, men precis som @kolblakkur säger känns det som fantasipriser. Jag söker efter efter en trevlig hobbyhäst. Med dagens priser har jag råd med månadskostnaden att ha häst, men det tar mig år att spara ihop till vad en häst kostar att köpa!Min uppfattning är att det är svårsålt och att det är lite fantasipriser.