den lukten går inte att ta miste på.Sant. Grannen får ringa polisen när det börjar lukta märkligt i mitt brevinkast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
den lukten går inte att ta miste på.Sant. Grannen får ringa polisen när det börjar lukta märkligt i mitt brevinkast
Jag drömde att jag köpte krukväxter.
Är det ett tecken? På vad, kommer ska mina växter att dö och behöva ersättas eller kommer mitt hem förvandlas till en djungel?
Angående sömnproblem - som jag ju också lider av - så tycker jag faktiskt att mitt tyngdtäcke har hjälpt mig. Jag vaknar fortfarande ett par gånger/natt, MEN jag somnar om igen mycket snabbare och jag har känslan av att min sömn är lugnare och djupare. Tummen upp för tyngdtäcket alltså !
Det är ett tecken på att du köpt för lite växter
Jo, det har jag förstått, att det är lite individuellt hur man trivs med tyngden..... De första 2-3 nätterna upplevde jag faktiskt täcket som lite "stelt" och klumpigt, men nu har jag vant mig och älskar verkligen känslan av tyngden.....Jag har testat... och får panik mer eller mindre, jag sover definitivt inte bättre. Jag vill ha megafluffigt duntäcke som inte väger något
Särbon är däremot oerhört hjälpt av sitt tyngdtäcke (det är det jag har provat). Han sover verkligen mycket bättre.
Jag har fått ett nytt liv med mitt vikttäckeJo, det har jag förstått, att det är lite individuellt hur man trivs med tyngden..... De första 2-3 nätterna upplevde jag faktiskt täcket som lite "stelt" och klumpigt, men nu har jag vant mig och älskar verkligen känslan av tyngden.....
Jag har fått ett nytt liv med mitt vikttäcke
Samma härJag önskar mina sömnproblem gick att lösa så lätt
Fryser!
Jag tog vinterjackan idag gått och frusit med vår/höstjacka men det är ju hemskt! Jag verkar bara ha tunnt fodrade jackor och sen är snäppet över min vinterjacka. Funderar på att köpa nån billig fodrad på H&M.
Hur kallt har ni det? Imorse var det 3grader här