Vad gör vi del 106

Vaknade för tidigt efter att ha gått och lagt mig för sent... stress suger verkligen.

Läkaren igår tyckte allt såg bra ut men att jag nog borde försöka ta proverna när det är meningen att de ska tas... :angel: Det var en liten ST-läkare som nog inte träffat på så många besvärliga patienter som jag tidigare... han inledde med att han givetvis läst min journal och att mina yrken var lite udda och såg spännande ut för en utomstående :rofl: Jaja, godkänd för ett år framöver iaf om inget inträffar :up:
 
Angående sömnproblem - som jag ju också lider av - så tycker jag faktiskt att mitt tyngdtäcke har hjälpt mig. Jag vaknar fortfarande ett par gånger/natt, MEN jag somnar om igen mycket snabbare och jag har känslan av att min sömn är lugnare och djupare. Tummen upp för tyngdtäcket alltså :) !
 
Äter frukost. Gött att det är fredag :)
26D58D0B-811A-4085-8EEA-24E394068B92.jpeg
 
Angående sömnproblem - som jag ju också lider av - så tycker jag faktiskt att mitt tyngdtäcke har hjälpt mig. Jag vaknar fortfarande ett par gånger/natt, MEN jag somnar om igen mycket snabbare och jag har känslan av att min sömn är lugnare och djupare. Tummen upp för tyngdtäcket alltså :) !

Jag har testat... och får panik mer eller mindre, jag sover definitivt inte bättre. Jag vill ha megafluffigt duntäcke som inte väger något :D

Särbon är däremot oerhört hjälpt av sitt tyngdtäcke (det är det jag har provat). Han sover verkligen mycket bättre.
 
Skulle ta tåget så jag hade gott om tid tänkte jag
Suck, tåget är rejält sent så tar väl bussen för säkerhets skull
 
Jag har testat... och får panik mer eller mindre, jag sover definitivt inte bättre. Jag vill ha megafluffigt duntäcke som inte väger något :D

Särbon är däremot oerhört hjälpt av sitt tyngdtäcke (det är det jag har provat). Han sover verkligen mycket bättre.
Jo, det har jag förstått, att det är lite individuellt hur man trivs med tyngden..... De första 2-3 nätterna upplevde jag faktiskt täcket som lite "stelt" och klumpigt, men nu har jag vant mig och älskar verkligen känslan av tyngden..... :)
 
Fryser!
Jag tog vinterjackan idag O_o gått och frusit med vår/höstjacka men det är ju hemskt! Jag verkar bara ha tunnt fodrade jackor och sen är snäppet över min vinterjacka. Funderar på att köpa nån billig fodrad på H&M.
Hur kallt har ni det? Imorse var det 3grader här
 
Fryser!
Jag tog vinterjackan idag O_o gått och frusit med vår/höstjacka men det är ju hemskt! Jag verkar bara ha tunnt fodrade jackor och sen är snäppet över min vinterjacka. Funderar på att köpa nån billig fodrad på H&M.
Hur kallt har ni det? Imorse var det 3grader här

Det har faktiskt inte varit frost inatt, 2 grader som kallast (by utanför Falun).
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 625
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 198
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp