Jag har en rejäl ångestattack igen och känner mig ensammast i hela världen. Ingen granne har tid att prata och dricka te med mig.
Usch det är så jobbigt!! . Skickar styrkekram ❤.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en rejäl ångestattack igen och känner mig ensammast i hela världen. Ingen granne har tid att prata och dricka te med mig.
Hahaha - med den takhöjden behöver du nog en höjdhoppstav istället för en käpp?Ligger i schäslongen och dricker portvin och intalar mig att jag kommer att överleva natten. Grannen bad mig knacka i taket med käppen om jag behövde första hjälpen. Känns ändå tryggt
Hahaha - med den takhöjden behöver du nog en höjdhoppstav istälelt för en käpp?
Om du är nära döden kanske det blir lite besvärligt att klättra dock.... ???Klättrar upp på loftet och knackar. Har redan testat detta. Hade precis en knack-serenad med grannen. Vi har utvecklat ett grann-morse-system. Två knackningar betyder "NU DÖR JAG".
Om du är nära döden kanske det blir lite besvärligt att klättra dock.... ???
Klättrar upp på loftet och knackar. Har redan testat detta. Hade precis en knack-serenad med grannen. Vi har utvecklat ett grann-morse-system. Två knackningar betyder "NU DÖR JAG".
Ser fram emot lördag då jag ska få träffa min pyttelilla "brorson". ❤
Köpt barnböcker som jag planerar att läsa, även om hans pappa säger att 7 veckor gamla barn inte förstår så bra.. Men jag tänker att man måste börja i tid för att hinna med alla fina barnböcker som finns innan man blir vuxen.
Ser fram emot lördag då jag ska få träffa min pyttelilla "brorson". ❤
Köpt barnböcker som jag planerar att läsa, även om hans pappa säger att 7 veckor gamla barn inte förstår så bra.. Men jag tänker att man måste börja i tid för att hinna med alla fina barnböcker som finns innan man blir vuxen.
Haha, bra idé!Gav årgångsvin till min gudson när han döptes
Haha, bra idé!
Barnet kommer inte döpas, men kanske skulle satsa på den presenten när han fyller 1 år. Tror dock hans föräldrar hade uppskattat en fin hembyggd pàlinka mer..
Brygd. Svårt att bygga sprit.Byggd eller brygd?