Vad gör vi del 106

Dags for lite lunch har. I dag blir det ett kokt agg och kaviar pa hart brod. :d Tank att nagot sa enkelt kan vara sa gott.

Jag har nu researched vagen vi ska kora i morgon nar vi ska plocka upp elever pa andra sidan Portland och ta hit till "var sida", en tripp pa tva timmar med skolbuss. Det blir en lang dag, men kommer att kannas bra nar lonen kommer. :p
 
Hänger i soffan innan det är dags att dra sig mot sängen. Har en skitdag imorgon med ett hemskt obekvämt möte direkt på morgonen och vad som gör det ännu jobbigare är att jag kommer behöva ha ett långt värre möte med en annan person -som en direkt följd av detta. Blä.

Har iallafall en anställningsintervju på tisdag för ett jobb jag är riktigt sugen på så det ser jag fram emot. Och en tidigare chef hörde av sig förut idag och undrade om jag inte ville komma och jobba hos honom. Tyvärr lite långt efter att jag flyttade i somras, men annars hade jag lätt varit sugen!
 
Ligger i schäslongen och dricker portvin och intalar mig att jag kommer att överleva natten. Grannen bad mig knacka i taket med käppen om jag behövde första hjälpen. Känns ändå tryggt :p
 
Badade så varmt att jag var så nära att svimma att jag fick sitta inne i badrummet ett bra tag innan jag kunde ställa mig upp igen..
 
Ser fram emot lördag då jag ska få träffa min pyttelilla "brorson". ❤
Köpt barnböcker som jag planerar att läsa, även om hans pappa säger att 7 veckor gamla barn inte förstår så bra.. Men jag tänker att man måste börja i tid för att hinna med alla fina barnböcker som finns innan man blir vuxen.
 
Ser fram emot lördag då jag ska få träffa min pyttelilla "brorson". ❤
Köpt barnböcker som jag planerar att läsa, även om hans pappa säger att 7 veckor gamla barn inte förstår så bra.. Men jag tänker att man måste börja i tid för att hinna med alla fina barnböcker som finns innan man blir vuxen.

Självklart ska du göra det :)

20191004_063321.jpg
 
Ser fram emot lördag då jag ska få träffa min pyttelilla "brorson". ❤
Köpt barnböcker som jag planerar att läsa, även om hans pappa säger att 7 veckor gamla barn inte förstår så bra.. Men jag tänker att man måste börja i tid för att hinna med alla fina barnböcker som finns innan man blir vuxen.

Gav årgångsvin till min gudson när han döptes :angel:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 625
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 198
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp