Verkar inte som om det är något smittsamt. Inne på kliniken och utredning pågår.
Kan vara cancer. Alla lymfkörtlar är supesvullna
Kan vara cancer. Alla lymfkörtlar är supesvullna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni är på rätt ställeKan vara cancer. Alla lymfkörtlar är supesvullna
Håller helt med! Fattar inte varför folk ska stressköra i halkanÅrets sista arbetsdag avklarad. Inget vidare väglag på småvägarna, så jag puttrade fram i typ 30 km/h en stor del av vägen. Hellre det än hamna i diket.
Jag är HEMMAAAAAAA. Har precis satt mig på spffan med lite mat, sen ska jag dusha ocj förmodligen vila genom att titta på Emily i Paris tills jag känner mig stark nog att packa upp!
Nu är det skönt att veta att min släkt flyttade till Stockholm 1960 .Fortsätter min kartläggning av folk som flyttar i 1800-talets Stockholm. Just nu lite yr pga en person som envisas med att flytta med sin familj ca varje år......
Hyran för januari är tydligen inte betald. Får betala den själv för vet inte hur jag ska lösa det annars eftersom den måste in senast imorgon.
Får leva på nudlar ett tag framöver Mamma skulle kolla också om hon kan lägga in en del av summan, hoppas på det
Vad blev det för smak och var bor du?Tror minsann att det blir ett par små pannacotta-smakprov ikväll ! Det blev ju rätt mycket, så "överflödet" från sex snygga glas hamnade i ett par mindre dricksglas. De kan vi äta upp ikväll, tänkte jag.... Alltså innehållet i dem - inte själva glasen....