Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ösregnar och blåser snett.

2D12C2C2-9714-4F0D-B4EA-AF7CFAA27861.webp

Regnar. Inte såmycket att et platsar i oväderstråden. Men det regnar, och det regnar så det slår på rutorna. Med andra ord så kommer det vindilar och små byar. Tillräckligt för att jag har tappat all lust att gå ut.
Försöker därför få eld i kökspannan men det trilskas. Näver och papper brinner men vedträna tar inte eld.

Regnar. Inte såmycket att et platsar i oväderstråden. Men det regnar, och det regnar så det slår på rutorna. Med andra ord så kommer det vindilar och små byar. Tillräckligt för att jag har tappat all lust att gå ut.
Försöker därför få eld i kökspannan men det trilskas. Näver och papper brinner men vedträna tar inte eld.
Testa mitt matoljeknep :up: !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
487
Svar
1 295
· Visningar
35 972
Senast: Enya
·
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
605
Senast: Exile
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
381
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka